حق تماشای واقعیت با سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در اصفهان
کد خبر: 4112383
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

حق تماشای واقعیت با سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در اصفهان

سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با شعار «حق تماشای واقعیت» از فردا، 16 دی‌ماه در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود.

جشنواره مردمی فیلم عمارامیر آقادادی، مدیر روابط عمومی سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان اظهار کرد: سیزدهمین دوره این جشنواره از 16 دی‌ماه برگزار می‌شود و هماهنگی‌های لازم برای اکران فیلم‌های منتخب در نشست هم‌اندیشی انجام شده است.

وی افزود: افتتاحیه جشنواره همراه با رونمایی از مستند روایت حبیب که در حوزه هنری اصفهان تولید شده است، در روز جمعه، ۱۶ دی‌ماه در عمارت تاریخی سعدی واقع در خیابان استانداری، گذر فرهنگی سعدی برگزار و فیلم‌های منتخب، تا ۲۲ دی‌ماه، در همین مکان اکران می‌شود.

مدیر روابط عمومی سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار اصفهان با اشاره به استقبال خوب مردم، مخاطبان و اهالی رسانه از این جشنواره در سال‌های گذشته گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز جشنواره با استقبال خوب علاقه‌مندان برگزار شود. در جشنواره عمار، جایگاه ویژه‌ای برای فیلم‌سازان اصفهانی در نظر گرفته شده است و از آنان در روز اکران آثارشان دعوت به‌عمل می‌آید.

وی با بیان اينکه جشنواره عمار در موضوعات علمی، فرهنگی، هنری، اقتصاد مقاومتی، مقاومت و روحیه جهادی برگزار می‌شود، ادامه داد: شعار جشنواره در اصفهان، «حق تماشای واقعیت» است، زیرا این جشنواره هدف خود را به نمایش گذاشتن چهره واقعی کشور، فرصت‌ها و تهدیدها، امکانات و مشکلات تعریف کرده است.

آقادادی بیان کرد: در این جشنواره، امکان نظرسنجی مردمی برای انتخاب بهترین فیلم از نگاه مردم و تقدیر از آن فراهم می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند منتخب آثار را در سایت جشنواره به نشانی https://ammaryar.ir/ تماشا کنند.

وی تأکید کرد: مساجد، مدارس، مجموعه‌های فرهنگی و مردمی و افراد علاقه‌مند در صورت تمایل به اکران آثار جشنواره می‌توانند این آثار را دریافت و در محل مورد نظر خود اکران کنند.

پریسا عابدی

انتهای پیام
captcha