برگزاری نمایشگاه عکس «لحظه‌های نور» در قزوین
کد خبر: 4113030
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

برگزاری نمایشگاه عکس «لحظه‌های نور» در قزوین

دبیر اجرایی نمایشگاه «لحظه‌های نور» از برپایی این نمایشگاه با محوریت استقبال و تشییع شهید گمنام در قزوین خبر داد.

تشییع شهدای گمنام

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قزوین، امیرحسین نظری، دبیر اجرایی نمایشگاه «لحظه های نور»، با اشاره به برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه «لحظه‌های نور» با محوریت استقبال و تشییع شهید گمنام که همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در استان قزوین برگزار شد، برپا می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این نمایشگاه پیش از استقبال از شهدای گمنام در خبرگزاری‌ها، فضای مجازی و صدا و سیمای استان قزوین منتشر شد و طی آن عکاسان قزوینی می‌توانستند با شرایط یاد شده در این رویداد هنری و فرهنگی شرکت کنند.

این عکاس با بیان این نکته که هر فرد شرکت‌کننده می‌تواند ۵ فریم عکس از آثار تولیدی خود را به نمایشگاه ارسال کند، بیان کرد: در مجموع ۲٧٠ فریم عکس از ۲۵ عکاس به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شده است که در نهایت ٣٢ اثر از ۱۹ عکاس پس از بررسی‌های اولیه و داوری در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد.

نظری با اشاره به اهداف این رویداد فرهنگی و هنری، بیان کرد: از اهداف اصلی نمایشگاه به تصویر کشیدن ارزش‌های معنوی و فرهنگی در استقبال از شهدای گمنام است چراکه با گذشت چندین دهه از شهادت آن‌ها همچنان رویکرد جامعه مملو از قدر شناسی از قهرمانان ملی است.

وی در پایان یادآور شد: این نمایشگاه با همکاری حوزه هنری قزوین و اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی، سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه ساعت ۱۸ در نگارخانه مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام
captcha