امنیت گیلان مرهون زحمات متولیان امنیت و مرزبانان است
کد خبر: 4113180
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰

امنیت گیلان مرهون زحمات متولیان امنیت و مرزبانان است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان امنیت کنونی در سراسر استان گیلان را مرهون زحمات همه نیروهای مسلح و متولیان امنیت و مرزبانان دانست و گفت: جمهوری اسلامی در سایه توان و تلاش نیروهای مسلح در دریا و خشکی اقتدار خود را حفظ کرده و این نعمت برای همه ملموس و مشهود است.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز، 18 دی‌ماه در یادواره شهدای مرزبانی شهرستان انزلی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از مردم گیلان فکر کرده که مرزبانی تنها مربوط به استان‌های مرزی همچون سیستان و بلوچستان یا کردستان بوده در حالی‌که این عزیزان در استان هم به‌صورت شبانه‌روزی مشغول جانشفانی و ایثار هستند.

وی امنیت کنونی در سراسر استان گیلان را مرهون زحمات همه نیروهای مسلح و متولیان امنیت و مرزبانان دانست و گفت: امنیت نعمتی‌ پوشانده است که همه اقدامات و حوزه‌ها حول محور و در سایه این امنیت پیش رفته و می‌چرخد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه سرمایه‌گذاران بدون امنیت پایدار نمی‌توانند هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری انجام دهند، تصریح کرد: خوشبختانه زمینه سرمایه‌گذاری در گیلان فراهم بوده و هیچ‌گونه مشکلی نداریم.

وی با اشاره به اینکه پس از انقلاب علی‌رغم همه مشکلات و هجمه‌ها و فتنه‌های دشمنان در برهه‌های مختلف، جمهوری اسلامی توانسته امنیت کشور و مردم را تامین و حفظ کند، افزود: امنیت کشورمان مثال‌زدنی‌ست و این در حالی‌ست که در کشورهای منطقه مردم از ناامنی رنج می‌برند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی و سکوت جریانات سیاسی خاص که شاید به اندازه تحرکات اغتشاشگران اخیر نیز معنادار بوده، نتوانسته در امنیت کشور خدشه‌ای وارد کند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در سایه توان و تلاش نیروهای مسلح در دریا و خشکی اقتدار خود را حفظ کرده و این نعمت برای همه ملموس و مشهود است.

وی ناسپاسی و قدرنشناسی امنیت کنونی توسط برخی افراد در کشور را به مثابه کفر دانست و گفت: در اغتشاشات اخیر افرادی با حمایت و هدایت استکبار جهانی و گروهک‌های ضدانقلاب برای ایجاد ناامنی مسلح و تجهیز شده بودند اما نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه رشت با ابراز خرسندی امنیت در سراسر استان برقرار بوده و مردم آن را احساس می‌کنند‌، تصریح کرد: زحمات نیروهای مرزبانی از شمال، جنوب تا غرب کشور قابل تقدیر و تمجید است. افراد امنیت‌ساز و شهیدان سلیمانی‌ها، خرازی، بابایی و... در کشور باید پرورش یابند و زیاد شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان افزود: امروز اگر دشمن نمی‌تواند به ایران نگاه کج داشته باشد، مرهون خون پاک شهدا و اقتدار نیروهای مسلح و مرزبانان کشورمان است. امیدواریم خداوند بلا و مصیبت و ناامنی را از مدافعان امنیت دور کرده تا آنان نیز همواره امنیت مردم را حفظ کنند.

انتهای پیام
captcha