برگزاری رویداد دخترانه به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در میاندورود
کد خبر: 4113546
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

برگزاری رویداد دخترانه به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در میاندورود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود از برگزاری نخستین رویداد دخترانه در این شهرستان ویژه ایام ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

حجت الاسلام ابوذر کاظمیانبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود، حجت‌الاسلام ابوذر کاظمیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ایام ولادت حضرت زهرا(س)، گفت: امروز زن مسلمان و حجاب، چالشی عظیم برای غرب و استکبار جهانی است و نظام سلطه برای مبارزه با قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی در جهان به دنبال تضعیف جایگاه زن و خدشه‌دار کردن هویت زن مسلمان و ایرانی است که تا کنون در این مسیر هم شکست خورده است.

وی در ادامه با اشاره به اهتمام ویژه نهادها، دستگاه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی برای ساخت و تولید محتوای فاخر و غنی به‌ویژه تولیدات و فعالیت‌های رسانه‌ای  در حوزه حجاب و عفاف، افزود: مهم‌ترین هویت زن مسلمان، حجاب است و نظام سرمایه‌داری بدنبال هویت‌زدایی از زن مسلمان در کشورهای اسلامی است.

کاظمیان با اشاره به اهمیت برگزاری ولادت حضرت زهرا(س)  در این برهه از زمان تصریح کرد: حضرت زهرا(س)، الگوی علمی و عملی زن مسلمان است و باید مراسم این بانوی جهان اسلام باشکوه برگزار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود با اشاره به برگزاری نخستین رویداد دخترانه در این شهرستان به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)، خاطر نشان کرد: این رویداد ویژه ایام ولادت حضرت زهرا(س) با برنامه‌های متنوعی چون، تالار گفت‌وگو، غرفه حجاب و عفاف، ایستگاه صلواتی دختران حاج قاسم، غرفه کودک، اجرای سرود و مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی و برش کیک چهارمتری ویژه جشن ولادت حضرت زهرا(س) همراه با نورافشانی در میدان امام حسین(ع) و مزار شهدای گمنام شهر سورک برگزار می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اهمیت جایگاه و منزلت دختران و بانوان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در نظام اسلامی، تمامی برنامه‌ریزی برای این جشن بزرگ به عهده دختران و بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان میاندورود است.

 

انتهای پیام
captcha