تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره بین‌المللی شعر «مولود کعبه»
کد خبر: 4113584
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره بین‌المللی شعر «مولود کعبه»

دبیر تخصصی دومین جشنواره بین‌المللی شعر «مولود کعبه» دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی از تمدید مهلت ثبت‌‌نام و ارسال آثار به این جشنواره تا پایان دی ماه خبر داد.

حجت مظفری، مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهدحجت مظفری، دبیر تخصصی دومین جشنواره بین‌المللی شعر «مولود کعبه» دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان، اظهار کرد: تاکنون بیش از 230 اثر در سایت جشنواره ثبت شده است که به‌زودی کار داوری این آثار آغاز خواهد شد.

مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی و عموم مردم در بخش ملی جشنواره و همچنین اتباع سایر کشورهای جهان به‌ویژه دانشجویان غیرایرانی در بخش بین‌الملل جشنواره می‌توانند اشعار خود را از طریق سایت جشنواره به نشانی https://mashhad.iau.ir/prnews/fa/page/474 ارسال کنند.

وی با اشاره به شرایط ثبت‌نام در جشنواره، تصریح کرد: تمامی آثار باید متعلق به خود فرد باشد و تاکنون در هیچ جشنواره‌ای ارائه و چاپ نشده باشد. همچنین لازم است فایل word و pdf در سامانه جشنواره بارگذاری شود. ضمنا هر فرد می‌تواند بیش از یک اثر ارسال کند.

مظفری ادامه داد: با توجه به استقبال علاقه‌مندان مهلت ثبت‌‌نام و ارسال آثار به دومین جشنواره بین‌المللی شعر «مولود کعبه» تا پایان دی‌ماه تمدید شد و مراسم اختتامیه جشنواره در اواسط بهمن‌ماه سال جاری همزمان با ایام ولادت مولای متقیان حضرت علی(ع) برگزار می‌شود.

وی گفت: در این مراسم که با حضور استادان ملی و بین‌المللی در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برپا می‌شود به شاعران برگزیده علاوه بر هدایای نقدی، تندیس و لوح تقدیر جشنواره نیز اهدا خواهد شد.

دبیر تخصصی دومین جشنواره بین‌المللی شعر مولود کعبه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، اظهار کرد: این جشنواره بین‌المللی از سری برنامه‌های موضوعی جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی است که با همکاری مؤسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت و با مشارکت نهادهای فرهنگی و هنری خراسان رضوی، توسط دانشگاه آزاد اسلامی این استان در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha