اکران فیلم در سینماهای کردستان رایگان می‌شود
کد خبر: 4113636
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)

اکران فیلم در سینماهای کردستان رایگان می‌شود

اکران فیلم در سینما‌های حوزه هنری استان کردستان به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)، جمعه، ۲۳ دی‌ماه رایگان خواهد بود.

حیدر مرادی، مدیرامور سینمایی حوزه هنری کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حیدر مرادی، مدیر امور سینمایی حوزه هنری کردستان با گرامیداشت فرخنده میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و مقام زن امروز، 20 دی‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: حوزه هنری استان کردستان در راستای این روز مبارک که فرصتی است برای گرامیداشت و ارج نهادن به مقام شامخ مادر با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان جمعه، 23 دی ماه خانواده‌های کردستانی می‌توانند ساعت 15:30 فیلم های در حال اکران در پردیس سینمایی بهمن سنندج، پردیس سینمایی آزادی بیجار و پردیس سینمایی مهرسقز را به صورت رایگان به تماشا بنشینند.

وی افزود: خوشبختانه هم اکنون استان کردستان با دارا بودن 13 سالن سینمایی فعال از استان‌های مطلوب از نظر سرانه صندلی محسوب می‌شود و به طور متوسط روزانه 9 فیلم در سانس‌های مختلف در این سینماها اکران می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کردستان با تأکید بر سیاست حوزه هنری در ایجاد بستر لازم حضور خانواده‌ها در سینما بیان کرد: اکران فیلم های روز با توجه به سلیقه مخاطبان با بهره‌مندی از سیستم های پیشرفته صوت و تصویر و فضاهای جنبی همسو با فرهنگ ایرانی اسلامی سبب شد تا مجموعه سینمایی کردستان به عنوان پنج استان برتر از نظر استقبال مخاطبان در سطح کشور مطرح شود.

وی ادامه داد: در کنار به روزرسانی امکانات موجود توجه به نگهداری و مراقبت از این زیر ساخت‌های فرهنگی وهنری در جهت استفاده بهینه از امکانات همواره مورد توجه بوده است و در سایه توجه مسئولان استانی و رئیس حوزه هنری کردستان و مدیران مؤسسه بهمن سبز شاهد اتفاقات بسیار مهمی در سطح پردیس های سینمایی استان بوده‌ایم.

مرادی گفت: در این راستا و براساس موافقت رئیس حوزه هنری استان و مدیرعامل مؤسسه بهمن سبز پنجشنبه، 22 دی ماه علاقه‌مندان به هنر هفتم می‌توانند ساعت15:30 و 17:30 به صورت نیم بهاء به همراه خانواده فیلم‌های مورد علاقه خود در سالن های سینمایی حوزه هنری در سطح استان رابه تماشا بنشینند.

وی سینما را از مهم‌ترین مؤلفه های تقویت فرهنگ‌و‌هنر ذکر کرد و یادآور شد: حضور به همراه خانواده در سینما ضمن تحکیم بنیان خانواده زمینه ایجاد اوقات خوش و به یاد ماندنی برای اعضای خانواده خواهد بود.

انتهای پیام
captcha