دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس آغاز به‌کار کرد
کد خبر: 4113754
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
در شیراز؛

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس آغاز به‌کار کرد

مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری هتلداری و تجهیزات وابسته با عنوان «پارس» در حوزه‌های گردشگری ادبی، هنری، مذهبی، طبیعی و نجوم و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی برگزار شد.

افتتاحیه نمایشگاه گردشگری پارس و صنایع دستی، هتل شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری هتلداری و تجهیزات وابسته با عنوان «پارس» و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی امروز، 20 دی در هتل شیراز برگزار شد.

این نمایشگاه طی روزهای 20 تا 23 دی‌ماه در حوزه‌های گردشگری ادبی، هنری، مذهبی، طبیعی و نجوم در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در شیراز برپا شده است.

سیدمؤید محسن‌نژاد، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس در این مراسم گفت: نمایشگاه، فضایی برای جمع شدن و پاتوقی برای حضور و گردهم آمدن فعالان گردشگری است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه گردشگری پارس و صنایع دستی در فضای همدلی میان بخش دولتی و خصوصی برپا شده است و برای برپایی آن همه پای کار آمدند، گفت: در حاشیه این نمایشگاه برنامه‌های جنبی آموزشی نیز اجرا خواهد شد.

علی فرهادی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس هم در این مراسم، فارس یکی از قطب‌های گردشگری در حوزه ملی دانست و گفت: ظرفیت‌های گردشگری فارس در بخش‌های مختلف مذهبی، درمانی، تاریخی، طبیعی و غیره شاید کمتر در جای جای این سرزمین وجود داشته باشد لذا باید این ظرفیت را حفظ کرده و برای استفاده از آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه برای تقویت این حوزه نیازمند همکاری متولیان و برنامه‌ریزان بخش خصوصی و دولتی است، گفت: نمایشگاه گردشگری پارس و صنایع دستی در عرصه‌های گردشگری ادبی، هنری، مذهبی، طبیعی و نجوم برپا خواهد شد که مجری آن شرکت سازه گستر آبرنگ ایرانیان است.

فرهادی با بیان اینکه طی بازه زمانی 20 تا 23 دی‌ماه و از ساعت 16 تا 21 این دو نمایشگاه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود، گفت: صنعتگران حوزه گردشگری و صنایع تمام نقاط کشورمان در این نمایشگاه حضور دارند.

انتهای پیام
captcha