وقف‌هایی برای کمک به درراه ماندگان
کد خبر: 4113983
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

وقف‌هایی برای کمک به درراه ماندگان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: در پی برودت هوا و مسدود بودن جاده‌های مواصلاتی، مسافران ۱۱ دستگاه اتوبوس در آستان مقدس امام زادگان باقریه(ع) بیرجند اسکان داده شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبیحجت‌الاسلام والمسلمین پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: یکی از رسالت‌های فعالیت امامزادگان و تبدیل شدن به قطب فرهنگی، رفع نیازهای اجتماعی و روز مردم است.

وی افزود: تلاش شده در بطن امامزادگان با برگزاری برنامه‌های قرآنی، برنامه جشن ولادت و یا عزاداری شهادت امامان و یا توجه به نیازهای اجتماعی از قبیل اشغالزایی در مراکز افق به سمت تبدیل شدن به قطب فرهنگی شهر برویم.

بخشی پور با بیان اينکه در همین راستا و در پی شرایط اضطراری، اسکان مردم در راه مانده در امامزادگان را دنبال کردیم، تصریح کرد: در پی برودت هوا و مسدود بودن جاده‌های مواصلاتی، مسافران ۱۱ دستگاه اتوبوس در آستان مقدس امام زادگان باقریه(ع) بیرجند اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اسکان مردم در دیگر امامزادگان شهرهای دیگر استان، گفت: این افراد از محل موقوفات اطعام شدند و پس از مساعد شدن شرایط امامزادگان را ترک گفتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی بیان کرد: با نیت اطعام در راه ماندگان و کمک به آنان نیز موقوفاتی‌ در سطح استان داریم که این وقف‌ها در واقع توجه به نیازهای روز جامعه است.

انتهای پیام
captcha