شهادت پلیس لرستانی در درگیری با قاچاقچیان
کد خبر: 4114396
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷

شهادت پلیس لرستانی در درگیری با قاچاقچیان

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی لرستان از شهادت پلیس لرستانی در حین مأموریت در استان مرکزی خبر داد و جزئیاتی از نحوه شهادت این شهید مدافع امنیت را تشریح کرد.

شهید احمد کشوری نیابه گزارش ایکنا از لرستان، ایرج نظری، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی لرستان، جمعه، ۲۳ دی‌ماه در یک گفت‌وگوی خبری با اشاره به شهادت شهید احمد کشوری‌نیا از پرسنل لرستانی فراجا که در استان مرکزی مشغول خدمت بود، اظهار کرد: افسر رشید و غیور فراجا در مأموریت مبارزه با قاچاقچیان کالا در محور ساوه استان مرکزی چند روز قبل به شدت مجروح و برای درمان به تهران اعزام شده بود.

وی با بیان اینکه شهید احمد کشوری‌نیا امروز در سالروز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س)‌ به شهادت رسید، گفت: نیروی انتظامی طی عملیاتی در چند روز گذشته در محور ساوه استان مرکزی به خودرو دارای پلاک سرقتی، مشکوک و پس از آن طی عملیات تعقیب و مراقب با قاچاقچیان کالا درگیر می‌شود.

نظری با بیان اینکه در این عملیات بر اثر برخورد عمدی خودرو قاچاقچیان با خودرو گشت انتظامی موجب واژگونی خودرو و‌ مجروح شدن افسر شهید کشوری‎نیا از ناحیه سر می‌شود، اضافه کرد: شهید کشوری برای درمان به بیمارستانی در تهران منتقل می‌شود، اما با وجود تلاش تیم پزشکی به علت شدت جراحات وارده عصر امروز جمعه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی لرستان با بیان اینکه قاچاقچیان توسط عوامل انتظامی استان مرکزی، دستگیر شدند، افزود: شهید کشوری‌نیا متاهل و دارای یک فرزند پسر است. مراسم تشییع پیکر این شهید والا مقام اطلاع‌رسانی می‌شود.

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید لرستان در پی شهادت پلیس لرستانی

حجت‌الاسلام حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور در پی شهادت مظلومانه سروان «احمد کشوری‌نیا» در پی شهادت پلیس جوان لرستانی در درگیری با قاچاقچیان پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

«شهادت مظلومانه سروان احمد کشوری‌نیا، که چند روز قبل در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان در ساوه به شدت مجروح شده بود و امروز بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستانی در تهران به شهادت رسید، موجب تأسف و تأثر شد.

این شهید بزرگوار که در راه امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم کرد، بی‌شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهد بود.

شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می شود، افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند و بدون شک این راه ادامه خواهد داشت.

اینجانب وقوع این حادثه غمبار را به محضر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای فرماندهان و کارکنان غیور نیروی انتظامی استان و خانواده‌های معظم شهدا و بازماندگان مکرم این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای این شهید گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسئلت دارم.»

انتهای پیام
captcha