عضویت رایگان بانوان کردستانی در کتابخانه‌های عمومی
کد خبر: 4114462
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

عضویت رایگان بانوان کردستانی در کتابخانه‌های عمومی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) ثبت‌نام بانوان برای عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان کردستان رایگان است.

کارت عضویت رایگانمحمد مخدومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، عضویت بانوان کردستانی در کتابخانه‌های عمومی امروز رایگان است.

وی افزود: بانوان کردستانی می‌توانند امروز شنبه، 24 دی ماه با مراجعه به پورتال کتابخانه‌ها به آدرس اینترنتی samanpl.ir/common/portal/fehrestlib و دریافت کد آنی تخفیف در بالای صفحه، به مدت یکسال عضو کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان کرد: ثبت‌نام‌کنندگان پس از دریافت کد آنی عضویت رایگان، تا پایان دی‎ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه محل زندگی به صورت حضوری مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وی افزود: استان کردستان دارای 54 باب کتابخانه عمومی نهادی است و بانوان کردستانی هر کتابخانه‌ای را که مایل باشند، می‌توانند برای عضویت انتخاب کنند.

مخدومی با اشاره به اینکه هر فردی که کارت عضویت خود را از نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی دریافت کند، عضویتش برای کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور معتبر است، یادآور شد: این افراد در زمان مسافرت و یا نقل مکان هم می‌توانند در صورت داشتن اعتبار کارت عضویت از خدمات امانت کتاب در کتابخانه‌های دیگر نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha