اهدای اعضای بدن شهید «احمد کشوری‌نیا» به بیماران نیازمند
کد خبر: 4114467
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

اهدای اعضای بدن شهید «احمد کشوری‌نیا» به بیماران نیازمند

اعضای پیکر شهید «احمد کشوری‌نیا» که در عملیات تعقیب قاچاقیان در ساوه دچار مرگ مغری شده بود با رضایت خانواده و انجام اقدامات قانونی به ۵ بیمار نیازمند اهدا شد.

شهید احمد کشوری نیا

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سروان شهید «احمد کشوری‌نیا»، فرمانده یگان امداد شهرستان ساوه، 17 دی در حین انجام مأموریت و تعقیب قاچاقچیان از ناحیه سر دچار حادثه شده و با بالگرد به بیمارستان ولیعصر(عج) فراجا تهران منتقل شد.

براساس این گزارش، در نتیجه این حادثه متأسفانه سروان کشوری‌نیا دچار مرگ مغزی شده و پس از اقدامات قانونی و رضایت خانواده، پیکر وی به یکی از مراکز پیوند اعضا منتقل و دو کلیه، دو قرنیه و یک کبد به 5 بیمار نیازمند اهدا شد. همچنین پانکراس این شهید برای استخراج سلول‌های بنیادی اهدا شده است.

جهت دستگیری عامل شهادت شهید کشوری‌نیا دو تیم از افسران زبده پلیس آگاهی استان مرکزی به منطقه شناسایی شده در کردستان اعزام شدند که با همکاری پلیس آگاهی این استان فرد خاطی در عملیاتی هماهنگ و غافلگیرکننده دستگیر شد.

مراسم تشییع شهید مدافع وطن ساوه فردا، ۲۵ دیماه از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان امام(ره) به سمت میدان شهدا برگزار و پس از آن پیکر پاک این شهید به زادگاهش در استان لرستان منتقل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha