پانزدهمین مرحله استانی جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در گیلان برگزار شد
کد خبر: 4114565
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

پانزدهمین مرحله استانی جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در گیلان برگزار شد

پانزدهمین مرحله استانی جشنواره حضرت علی اکبر(ع) با حضور مسئولان انتظامی گیلان امروز، 24 دی‌ماه در سالن شهدا فراجا رشت برگزار شد.

تجلیل از سربازان نمونه نیروی انتظامی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان امروز، 24 دی‌ماه در پانزدهمین مرحله استانی جشنواره حضرت علی اکبر(ع) که با حضور مسئولان انتظامی گیلان در سالن شهدا فراجا رشت برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های کارکنان وظیفه اظهار کرد: سربازان نقش مهمی در برقراری و تأمین نظم و امنیت از مرزها تا عمق شهرهای کشور دارند و مردم قدردان این امنیت‌سازان جامعه هستند؛ فراجا مجموعه‌ای پویا، پرتحرک، از مردم و برای مردم است.

وی ملاک و معیار انتخاب سربازان نمونه را نظم و انضباط ظاهری و معنوی، مسئولیت‌پذیری، اقدامات برجسته هنری، ورزشی، فرهنگی و  تفکر بسیجی برشمرد و افزود: تفکر بسیجی عاملی برای شکست دشمنان کشور جمهوری‌ اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف است.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به سیاست‌های مجموعه انتظامی در فراهم کردن زمینه پرورش و پویایی سربازان در طول دوران خدمت وظیفه عمومی، گفت: سربازان در دوران مختلف مانند جنگ تحمیلی، نقش‌های بسیار ارزنده و خوبی ایفا کردند و در امور انتظامی نیز با تخصص و دانش خود، نقش بسزایی در تامین امنیت کشور دارند.

گفتنی است؛ در پايان اين جشنواره از سربازان نمونه معاونت‌ها، پلیس‌های تخصصی، مرزبانی و یگان ویژه گیلان با اهدا لوح تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha