نمایشگاه «زیست‌ عفیفانه» در خانه کُرد سنندج برپا شد
کد خبر: 4114739
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

نمایشگاه «زیست‌ عفیفانه» در خانه کُرد سنندج برپا شد

سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان از برگزاری نمایشگاه «زیست‌ عفیفانه» با محوریت لباس‎های بومی و محلی در خانه کُرد شهرستان سنندج برپا شد.

نمایشگاه زیست عفیفانه

به‌ گزارش ایکنا از کردستان، منصور مهرزاد، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کردستان دیروز، ۲۴ دی‌ماه در آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور جمعی از مدیران استانی در سنندج برگزار شد، گفت: نمایشگاه «زیست‌ عفیفانه» با عنوان «ژنی کورد، خاوینی و شانازی» به‌مناسبت هفته زن و با همکاری ارگان‌های مختلف در خانه کُرد سنندج برپا شد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه زیست‌عفیفانه دربردارنده لباس‌های بومی محلی، پوشش لباس‌های محجبه و محصولات فرهنگی است، افزود: نمایشگاه زیست‌ عفیفانه از ۲۴ الی ۲۷ دی‌ماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان یادآور شد: هدف از برپایی این نمایشگاه اشاعه و ترویج ارزش‌های اسلامی، فراهم آوردن امکان معرفی توانمندی‌ها و خلاقیت‌های این قشر از جامعه، رونق بخشیدن به بازار فروش صنایع‌دستی، فرهنگ‌سازی برای توسعه مشاغل خانگی و شناساندن این محصولات به جامعه است.

انتهای پیام
captcha