کتاب «رویکردی به دانشگاه کارآفرین هنر» در یاسوج رونمایی شد
کد خبر: 4114788
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

کتاب «رویکردی به دانشگاه کارآفرین هنر» در یاسوج رونمایی شد

مسئول واحد آموزش حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: کتاب رویکردی به دانشگاه کارآفرین هنر با حمایت حوزه هنری استان نوشته حسین خلیلی که در انتشارات نودا منتشر و روانه بازار نشر شده است، رونمایی شد.

آئین رونمایی از کتاب «رویکردی به دانشگاه کارآفرین هنر»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، اسحاق آقایی، مسئول واحد آموزش حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 25 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حسین خلیلی مؤلف و مدرس دانشگاه از سال ۹۱ در حوزه کسب و کار و کارآفرینی با حوزه هنری فعالیت دارد و اولین فارغ‌التحصیل این رشته است که تاکنون پنج کتاب در حوزه هنر و کارآفرینی آن در حوزه هنری استان تألیف کرده است.

وی افزود: کتاب رویکرد به دانشگاه کار آفرین یک اثر پژوهشی با موضوع راهبردهای توسعه اقتصاد آموش عالی هنر در ایران است و هدف از تولید این اثر، بررسی وضعیت اقتصادی آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی هنر در ایران با رویکرد دانشگاه کار آفرین هنر و همچنین تدوین راهبردهای توسعه اقتصاد آموزش عالی هنر بوده است.

مسئول واحد آموزش حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به تازه‌ترین اثر رونمایی شده حوزه هنری استان، یادآور شد: این کتاب در چهار فصل و ۴۲۸ صفحه حاصل سال‌ها تجربه نویسنده در رشته اقتصاد هنر است که توسط انتشارات نودا به چاپ رسیده و می‌تواند منبع مطالعاتی معتبری برای دانشجویان و علاقه‌مندان به این رشته باشد.

انتهای پیام
captcha