مشارکت ۷۰ هزار دانش‌آموز در پویش ضداستعماری «هیس طوری»
کد خبر: 4114813
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

مشارکت ۷۰ هزار دانش‌آموز در پویش ضداستعماری «هیس طوری»

معاون حوزه هنری کشور با بیان اینکه ۷۰ هزار دانش‌آموز در سراسر کشور تاکنون در پویش ضداستعماری «هیس طوری» کنش داشته‌اند، گفت: توسعه مفهوم استعمار بین نوجوانان از اهداف برگزاری این پویش است.

سجاد عباسی معاون حوزه هنری کشور

به گزارش ایکنا از کرمان، سجاد عباسی، معاون حوزه هنری کشور امروز، ۲۵ دی‌ماه در جلسه تبیین پویش دانش‌آموزی «هیس طوری» که در اداره‌کل آموزش و پرورش کرمان برگزار شد، با اشاره به تقدیم تعدادی از کتاب‌های تازه منتشر شده به رهبر معظم انقلاب در نوروز ۱۴۰۱، گفت: مجموعه ۱۵ جلدی «سرگذشت استعمار» بسیار مورد توجه معظم‌له قرار گرفت و مقرر شد زمینه مطالعه این مجموعه برای دانش‌آموزان فراهم شود.

وی با بیان اینکه داستان‌های این مجموعه بسیار روان با روایت‌هایی جذاب همراه است، گفت: مطالعه این کتاب‌ها با هدف حرکت از حافظه محوری به مسئله محوری توصیه می‌شود و مورد استقبال نوجوانان قرار گرفت.

معاون فرهنگی‌ هنری حوزه هنری با بیان اینکه ۷۰ هزار نفر در مرحله اول پویش کنش داشته‌اند، افزود: دانش‌آموزان ۱۱ تا ۱۸ سال سراسر کشور تا اردیبهشت ۱۴۰۲ فرصت دارند با مراجعه به نشانی Hisstory.ir یا در برنامه شاد به نشانی Hisstory_ir@ در این پویش شرکت کنند.

عباسی با بیان اینکه توسعه مفهوم استعمار بین نوجوانان از اهداف برگزاری این پویش است، گفت: این پویش جزو کارهای بی‌نظیر در حوزه نوجوانان است که بدون همراهی آموزش و پرورش عمق پیدا نمی‌کند و معاونان پرورشی مدارس نقش مؤثری در پیشبرد و اجرای آن دارند.

انتهای پیام
captcha