هشتمین اجلاس «نماز، مدرسه، دانشگاه، خانواده و معلمان آینده» در ساری برگزار شد
کد خبر: 4114834
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

هشتمین اجلاس «نماز، مدرسه، دانشگاه، خانواده و معلمان آینده» در ساری برگزار شد

هشتمین اجلاسیه استانی نماز با عنوان «نماز، مدرسه، دانشگاه، خانواده، معلمان آینده» با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور و نماینده ولی‌فقیه در مازندران، در اردوگاه دانش آموزی بادله ساری برگزار شد.

سید محمود حسینی پور

به گزارش ایکنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، امروز، ۲۵ دی‌ماه در هشتمین اجلاسیه استانی نماز که با شعار «نماز، مدرسه، دانشگاه، خانواده، معلمان آینده» با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور و نماینده ولی‌فقیه در مازندران، در اردوگاه دانش آموزی بادله ساری برگزار شد، گفت: استان علوی تبار مازندران از گذشته تا به امروز علما، روحانیون و شخصیت‌های مذهبی برجسته ای را تقدیم اسلام و کشور کرده است.

وی افزود: رزمندگان این خطه از شمال کشور در مبارزه با منافقین، حادثه جنگل، پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم خوش درخشیدند و بیش از ۱۰هزار و ۴۰۰شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

 حسینی‌پور ضمن گرامیداشت یاد و نام ۴۳ شهید مدافع امنیت استان، تصریح کرد: در جبهه مقاومت هم مازندران پیشتاز بود و بیشترین شهید از این دیار تقدیم دفاع از حریم آل الله شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه این استان در ارتباط با نماز و ترویج این فریضه واجب الهی با راهبری حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران و رئیس ستاد اقامه نماز استان و حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی، دبیر ستاد اقامه نماز استان برنامه‌های مختلفی را در دست اجرا دارد، گفت: بدون استثنا در تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان نماز جماعت برقرار است اگر چه که باید در این امور بیشتر تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: برپایی نماز جماعت و مشارکت مسئولان در برپایی نماز جماعت یکی از شاخص‌های ارزشیابی مدیران است، معتقدم اگر در اداره‌ای با خلوص نیت به نماز توجه شود به طور حتم فساد احتمالی در آن نهاد رشد نمی‌کند و ریشه کن هم خواهد شد.

حسینی‌پور گفت: امیدواریم که حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور در استان مازندران به ایجاد نهضت جدیدی در فرهنگ نمازخوانی در بین اقشار مختلف جامعه ختم شود.

استاندار مازندران با اشاره به گردشگر پذیر بودن استان مازندران اظهار کرد: احیای مساجد و نمازخانه‌های بین راهی و اماکن مقدس نظیر امامزادگان که در راه‌های مواصلاتی استان قرار دارند مورد توجه است و کارهایی در دست اجرا داریم.

انتهای پیام
captcha