اعلام فراخوان ثبت‌نام عتبات عالیات در دانشگاه‌های کردستان
کد خبر: 4115019
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

اعلام فراخوان ثبت‌نام عتبات عالیات در دانشگاه‌های کردستان

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان از اعلام فراخوان بیست‌و‌سومین دوره ثبت‌نام عتبات عالیات در سطح دانشگاه‌های استان کردستان خبر داد.

عباسعلی فرهنگیان، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان

حجت‌الاسلام عباسعلی فرهنگیان، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: بیست‌و‌سومین دوره ثبت‌نام عتبات عالیات همزمان با سراسر کشور در سطح دانشگاه‌های استان کردستان آغاز شد.

وی افزود: ثبت‌نام بیست‌و‌سومین مرحله اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از روز پنجشنبه 22 لغایت 28 دی‌ماه در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir انجام خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه بعد از پایان زمان ثبت‌نام، قرعه‌کشی انجام و برگزیدگان در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان اعلام می‌شوند، بیان کرد: زائران دانشگاهی در پنج گروه دختران دانشجو، متأهلین، اساتید، پسران و کارمندان دانشگاه‌ها می‌توانند ثبت‌نام کنند.

وی افزود: بنا به اعلام ستاد عالیات دانشگاهیان کشور اعزام بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان، از 7 بهمن‌ماه تا 27 اسفندماه در قالب کاروان‌های هوایی و زمینی انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام فرهنگیان یادآور شد: این دوره، یکی از بهترین زمان‌های اعزام به عتبات عالیات است چراکه با ایام مناسبتی ویژه‌ای چون اعیاد خجسته ماه‌های رجب و شعبان همزمان شده است که امیدواریم زائرین بهترین بهره را از این سفر معنوی کسب کنند.

انتهای پیام
captcha