ثبات قدم و صداقت؛ از ویژگی‌های بارز شهدا
کد خبر: 4115407
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵

ثبات قدم و صداقت؛ از ویژگی‌های بارز شهدا

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ایمان به خدا، ثبات قدم، وظیفه شناسی و صداقت را از ویژگی‌های بارز شهدا ذکر کرد و گفت: مؤمن کسی است که با تحولات زمانه رنگ عوض نکند.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در یادواره شهدای اغتشاشات اخیر با محوریت شهید غلامرضا بامدی و سرهنگ یوسفی که امروز، 27 دی‌ماه در کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی با اشاره به خصوصیات شهدای امنیت در حوادث اخیر، گفت: ویژگی انسان‌های مخلص استقبال از شهادت است.

وی ایمان به خدا، ثبات قدم، وظیفه شناسی و صداقت را از ویژگی‌های بارز شهدا ذکر کرد و گفت: مؤمن کسی است که با تحولات زمانه رنگ عوض نکند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی این دو شهید والا مقام بیان کرد: فرزندی که ادب، شخصیت، منش، اخلاق و رفتار وی مورد توجه عام و خاص قرار گیرد، باعث افتخار است.

وی با تأکید بر اینکه باید رفتار افراد با ایثارگران و خانواده‌های شهدا با احترام باشد، گفت: شهدای اغتشاشات اخیر برای حفظ امنیت کشور و استانمان فداکارانه از جان خود گذشتند و اجازه ندادند اغتشاشگران به اهداف شوم خود برسند.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان هم د رادامه این مراسم امنیت موجود در جامعه را مرهون خون شهدا دانست و گفت: آرامش موجود در جامعه با جان برکفی نیرو‌های انتظامی و امنیتی و حضور آگاهانه مردم میسر شده است.

میرآقایی، فرمانده سپاه سنندج هم یکی از اهداف برگزاری چنین مراسم‌هایی را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ذکر کرد و گفت: شهدا بهترین الگو برای نسل امروز هستند.

یادآور می‌شود؛ در این که مراسم با عنوان یادواره شهدای حوزه استحفاظی بهاران سنندج با محوریت شهید غلام ضا بامدی برگزار شد شرکت کنندگان یاد و راه شهدا را گرامی داشتند.

انتهای پیام
captcha