مراسم چهلم شهید «حسن مختارزاده» در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود
کد خبر: 4115447
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷

مراسم چهلم شهید «حسن مختارزاده» در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود

مراسم چهلمین روز شهادت «حسن مختارزاده» با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی میرباقری و مداحی مهدی حیدرزاده در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

مراسم تشییع شهید حسن مختارزادهبه گزارش ایکنا از قم، مراسم چهلم شهادت طلبه بسیجی حسن مختارزاده با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی میرباقری و مداحی مهدی حیدرزاده، ۲۹ دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(ع) برگزار می‌شود.

اقشار مختلف مردم به‌ویژه خادمان و زائران حرم مطهر و خانواده این شهید مدافع امنیت در این مراسم حضور خواهند داشت.

این شهید روز ۲۶ آبان همراه با برادرش در حال بازگشت از مأموریت آرام‌سازی در اتوبان حکیم غرب به شرق، ابتدای ۳۵ متری گلستان بر اثر روغن و گازوئیل ریخته شده توسط اغتشاشگران در مسیر حرکت کاروان موتوری بسیج، دچار سانحه می‌شود و زمین می‌خورد و یک خودرو از روی بدن وی گذر می‌کند و متواری می‌شود.

این شهید بسیجی متولد سال ۱۳۸۰، طلبه پایه ۶ مدرسه علمیه عترت قم و از بسیجیان فعال یگان فاتحین سپاه استان قم بود که برای جلوگیری از آسیب رساندن اغتشاشگران به اموال عمومی و حفظ امنیت مردم استان نیز نقش پر رنگی داشت. همچنین این شهید والامقام در ماه‌های گذشته برای تأمین امنیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) به‌صورت داوطلبانه فعالیت داشت.

انتهای پیام
captcha