امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام عتبات برای دانشگاهیان فارس
کد خبر: 4115492
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام عتبات برای دانشگاهیان فارس

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان فارس با بیان اینکه امروز آخرین مهلت ثبت‌نام بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان است، گفت: این سفر به صورت هوایی و زمینی ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد نیکخو، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان فارسحجت‌الاسلام والمسلمین سجاد نیکخو، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه امروز آخرین مهلت ثبت‌نام بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان است، گفت: این سفر ویژه اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشورمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام علاقه‌مندان از 22 دی‌ماه آغاز شده است که امروز آخرین مهلت ثبت‌نام آن است اما ممکن است این مهلت تمدید شود که البته هنوز مشخص نیست، افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سایت www.labbayk.ir مراجعه کنند.

نیکخو با تصریح اینکه این سفر هم به صورت هوایی و هم زمینی برگزار خواهد شد، افزود: سفرها از هفته اول بهمن آغاز شده و تا 27 اسفندماه ادامه دارد که تاریخ این سفرها برای هر استان متفاوت است.

رئیس نهاد رهبری دانشگاه شیراز ادامه داد: همچنین هزینه سفرها هم با توجه به فاصله استان به مرز و نوسانات بازار دلار متفاوت است اما به محض اینکه در استان فارس قیمت قطعی آن مشخص شد، اعلام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بعد از اتمام ثبت‌نام‌ها قرعه‌کشی انجام می‌شود، افزود: سفر هوایی 7 روز و سفرهای زمینی 9 روز طول می‌کشند که طی این مدت زائران از حرم‌های اهل بیت(ع) در شهرهای کربلا، کاظمین، نجف و اگر مشکلی هم پیش نیاید، سامرا زیارت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha