رفع محرومیت و فقر از زندگی مردم دغدغه مسئولان باشد
کد خبر: 4115916
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

رفع محرومیت و فقر از زندگی مردم دغدغه مسئولان باشد

امام جمعه سنندج گفت: ایران دارای منابع، معادن، نخبگان و ظرفیت‌های طبیعی فراوانی است در این راستا رفع فقر و محرومیت از زندگی مردم باید به دغدغه اصلی مسئولان تبدیل شود.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 30 دی‌ماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با اشاره به غمخواری پیامبر(ص) نسبت به فقرا گفت: مسئولان نیز باید منش و رفتار حضرت رسول(ص) را سرلوحه کار خود قرار دهند و دلسوزانه برای رفع مشکلات اقتصادی گام بردارند.

وی به شرایط سخت اقتصادی در کشور اشاره کرد و افزود: امروز مهم‌ترین مسئله‌ و مطالبه مردم، جدیت و تلاش دولت برای رفع فقر و محرومیت در جامعه است.

امام جمعه سنندج بیان کرد: ایران دارای منابع، معادن، نخبگان و ظرفیت‌های طبیعی فراوانی است، در این راستا رفع فقر و محرومیت از زندگی مردم باید به دغدغه اصلی مسئولان تبدیل شود.

وی تأکید کرد: دولت به تنهایی قادر به رفع تمام مشکلات نیست و مردم و دستگاه‌های دیگر نیز باید دولتمردان را در راستای برطرف کردن دغدغه‌ها و مشکلات اقتصادی و ایجاد توسعه و آبادانی یاری کنند.

ماموستا رستمی در پایان به بارش سنگین برف در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: تلاش نیروهای راهداری، هلال احمر، شهرداری و پلیس در شرایط سخت و سرمای زمستان قابل تقدیر است.

انتهای پیام
captcha