پنجم بهمن؛ آغاز ثبت‌نام اعتکاف رجبیه در ملایر
کد خبر: 4116013
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد

پنجم بهمن؛ آغاز ثبت‌نام اعتکاف رجبیه در ملایر

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله نجفی با اشاره به آغاز ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف در ملایر از پنجم بهمن‌ماه جاری گفت: با تشکیل ستاد اعتکاف در شهرستان ملایر تاکنون شش نقطه برای برگزاری این مراسم اعلام آمادگی کرده‌اند.

روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایرحجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با بیان اینکه امسال نیز مانند سال گذشته همزمان با ایام ماه مبارک رجب مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان برگزار می‌شود، گفت: ستاد اعتکاف در شهرستان ملایر تشکیل شده است و تاکنون شش نقطه برای برگزاری این مراسم اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم در دو مسجد جامع و مسجد امام حسین(ع) سیفیه در شهر ملایر، شهر ازندریان، سامن، اسلام‌شهر آق‌گل و روستای علی‌آباد افزود: در صورت اعلام آمادگی علاقه‌مندان در دیگر نقاط روستایی شهرستان این مراسم برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه ثبت‌نام از پنجم بهمن‌ماه در این اداره انجام می‌شود، تصریح کرد: مبلغ شرکت در اعتکاف نیز طی روزهای آینده اعلام می‌شود و درصدد هستیم اگر بتوانیم از ظرفیت خیرین و... در این زمینه کمک بگیریم.

وی بر حضور جوانان و نوجوانان در این مراسم تأکید کرد و گفت: این مراسم در ایام‌البیض برگزار می‌شود که برنامه‌های مختلف از جمله نشست‌های معرفتی، دعوت از سخنران، دیدار جوانان با نخبگان، محافل قرآنی، اعمال مخصوص اعتکاف، مداحی، مولودی‌خوانی را در این مراسم داریم.

نجفی در ادامه با اشاره به تقارن ایام دهه فجر و ماه رجب بیان کرد: برنامه‌های مختلفی توسط هیئت‌‌های مذهبی در مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های عمومی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha