استقرار تیپ مستقل ارتش برای امنیت ایلام اهمیت ویژه دارد
کد خبر: 4116066
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

استقرار تیپ مستقل ارتش برای امنیت ایلام اهمیت ویژه دارد

استاندار ایلام گفت: همه تلاش خود را برای استقرار تیپ مستقل ارتش در این استان به‌کار خواهیم گرفت، چرا که استقرار این تیپ مستقل برای ارتقا امنیت پایدار استان ایلام اهمیت اساسی دارد.

دیدار استاندار ایلام با فرمانده قرارگاه منطقه ای غرببه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، امروز، یکم بهمن‌ماه در دیدار با امیر سلیمان طاهری، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا، در دفتر استاندار گفت: امروز امنیت و آسایش مردم عزیز در سایه نقش آفرین نیرو‌های فداکار ارتش، سپاه و نیرو‌های انتظامی و نیرو‌های امنیتی است.

وی افزود: همه تلاش خود را برای استقرار تیپ مستقل ارتش در این استان به‌کار خواهیم گرفت، چراکه استقرار این تیپ مستقل برای ارتقا امنیت پایدار استان اهمیت اساسی دارد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: ارتش سرافراز همواره از مرز‌های کشور حراست کرده است که امیدواریم در اسرع وقت زمین مورد نیاز برای استقرار تیپ مستقل ارتش مشخص و این تیپ نیز مستقر شود.

امیر سلیمان طاهری، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا نیز در این دیدار با قدردانی از پیگیری‌های استاندار ایلام در خصوص استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام، گفت: در صورت مشخص شدن زمین، با ماشین آلات و تجهیزات ارتش و با کمک سایر دستگاه‌ها زمین برای استقرار تیپ مستقل ارتش آماده سازی می‌شود.

انتهای پیام
captcha