گروه‌ «یاوران نماز و مهدویت» مدارس خراسان رضوی در شاد ایجاد شد
کد خبر: 4116083
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲

گروه‌ «یاوران نماز و مهدویت» مدارس خراسان رضوی در شاد ایجاد شد

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی گفت: با هدف ایجاد انسجام بیشتر در فعالیت‌های مهدویت و حوزه نماز دانش‌آموزان، گروه‌های یاوران نماز و مهدویت توسط مدارس خراسان‌رضوی در پیام‌رسان شاد ایجاد شد.

یاوران نمازسیداسماعیل اصغرزاده، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان اظهار کرد: ایجاد گروه‌های «یاوران نماز و مهدویت» از سوی مدارس استان در پیام‌رسان شاد در راستای فعالیت‌های مرتبط با توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت و اقامه نماز برنامه‌ریزی شده و رابطین این حوزه در آموزشگاه‌ها به‌عنوان راهبران اصلی، ایفای نقش می‌کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که بازنشر مطالب و اجرایی کردن طرح و برنامه‌های موجود در کانال کتابخانه مجازی مهدویت و نماز از اصلی‌ترین کارکردهای این گروه‌ها پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی اظهار کرد: تاکنون در 240 آموزشگاه استان، گروه یاوران نماز و مهدویت ایجاد شده که این گروه‌ها توسط دبیرخانه استانی یاوران نماز و مهدویت مستقر در اداره آموزش‌وپرورش منطقه تبادکان مورد رصد و راهبری قرار می‌گیرند.

اصغرزاده به دستاوردهای به‌عمل آمده از ایجاد این گروه‌ها اشاره کرد و افزود: در واقع هماهنگی بیشتر دانش‌آموزان برای اجرای صبحگاه انتظار، گسترش و بومی‌سازی فعالیت‌های مهدویت و حوزه نماز مدارس، مناسب‌سازی تصویر پروفایل دانش‌آموزان در شاد، رصد و بازنشر فعالیت‌های برتر مدارس در کانال استانی، تقویت جایگاه یاوران نماز و مهدویت و همچنین ارزیابی عملکرد رابطین مهدویت و نماز از جمله دستاوردهای فعلی ایجاد این گروه‌ها بوده است.

وی گفت: امیدواریم طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مدارس بیشتری در سطح استان، اقدام به تشکیل گروه یاوران نماز و مهدویت در پیام‌رسان شاد کنند لذا متقاضیان برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند به کانال کتابخانه مجازی مهدویت و نماز به آدرس mahdaviatlibrarymedu@ در سامانه شاد مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha