محافل انس با قرآن همزمان با دهه فجر در مدارس لرستان برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4116258
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

محافل انس با قرآن همزمان با دهه فجر در مدارس لرستان برگزار می‏‌شود

کارشناس مسئول دفتر قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش لرستان از برگزاری محافل انس با قرآن کریم به‌مناسبت دهه فجر در مدارس استان خبر داد و گفت: ادارات آموزش و پرورش در شهرستان‌ها و مناطق نسبت به برگزاری محافل انس با قرآن کریم اقدام می‎کنند.

احسان پیرداده‌بیرانوند، کارشناس مسئول دفتر قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش لرستاناحسان پیرداده‌بیرانوند، کارشناس مسئول دفتر قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری محافل انس با قرآن کریم به‌مناسبت دهه فجر در مدارس استان خبر داد و گفت: در نظر است در مدارس استان لرستان به‌مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک محفل انس با قرآن کریم برگزار شود.

وی افزود: آموزش و پرورش هر شهرستان ملزم شده است که حتی‌المقدور یک محفل انس با قرآن کریم را با حضور معلمان و فرهنگیان به‌صورت متمرکز برگزار کند و مدارسی هم که تمایل دارند خودشان نسبت به برگزاری محفل انس با قرآن اقدام کنند.

پیرداده‌بیرانوند با بیان اینکه در این محافل قرآنی قاریان ممتاز شهرستانی و استانی حضور دارند، گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقات فرهنگی، ورزشی و قرآنی و همچنین برگزاری جشن تکلیف ویژه دانش‎آموزان دختر پایه سوم ابتدایی و دانش‌آموزان پسر پایه‌های هشتم و نهم را در برنامه خواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha