برگزاری 44 رویداد شاخص فرهنگی و هنری در مساجد کردستان
کد خبر: 4116375
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

برگزاری 44 رویداد شاخص فرهنگی و هنری در مساجد کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان از برگزاری 44 رویداد شاخص فرهنگی و هنری در سطح مساجد کردستان خبر داد و گفت: در این ایام و به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت علی(ع) جشن نبوی و پدرانه در سطح مساجد کردستان برگزار خواهد شد.

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان امروز، دوم بهمن‌ماه در اولین جلسه کمیته مساجد ستاد گرامیداشت چهل‌و‌چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح و تبیین برنامه‌ها این ستاد پرداخت.

وی از برگزاری 44 رویداد شاخص فرهنگی و هنری در سطح مساجد کردستان خبر داد و افزود: در این ایام و به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت علی(ع) جشن نبوی و پدرانه در سطح مساجد کردستان برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان با توجه به اهمیت جهاد تبیین بیان کرد: در ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر کارگاه‌های ویژه جهاد تبیین با موضوع انقلاب و دستاوردهای آن با محوریت مساجد برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: دیدار بچه‌های مسجد با مقامات بلندپایه استان، جشن فجرانه، جشنواره انقلاب اسلامی در کانون‌های مساجد، استقرار میز خدمت و تریبون آزاد در 44 مسجد شاخص شهری و روستایی از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها پیشنهادی کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کردستان است.

انتهای پیام
captcha