رویداد جامعه‌پرداز پیرامون خانواده در سمنان اجرایی شود
کد خبر: 4116565
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

رویداد جامعه‌پرداز پیرامون خانواده در سمنان اجرایی شود

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه باید از اقدامات ویترینی پرهیز و به عملگرایی توجه کرد، گفت: رویداد جامعه‌پرداز پیرامون خانواده در استان اجرایی شود.

اجرای رویداد جامعه‌پرداز پیرامون خانواده در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، عصر روز گذشته، 2 بهمن در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان با بیان اینکه رویداد جامعه‌پرداز پیرامون موضوع خانواده در استان باید اجرایی شود، گفت: همکاری جبهه فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی متولی امر در برگزاری این رویداد امری ضروری است.

وی ادامه داد: ۱۳ و ۱۴ بهمن روز ارائه رویداد جامعه‌پرداز در خصوص نهاد خانواده است که در این راستا ضرورت دارد تا از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای هرچه بهتر برگزار شدن این مهم استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه برای بهبود امور خانواده باید از اقدامات ویترینی پرهیز کرد، یادآور شد: باید از این سمت و سیاق به سوی عملگرایی و اقدامات مؤثر گام برداشت که رویداد جامعه‌پرداز نمونه خوبی برای اجرای کار عملی پیرامون حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

ریواده معرفی محصول تأثیرگذار فرهنگی اجتماعی در حوزه خانواده به عنوان نهاد مقدس را امری حائز اهمیت دانست و گفت: از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اطلاع‌رسانی از جمله محلات اسلامی، بسیج مساجد و اقشار، روحانیون، علما، تریبون‌های نماز جمعه، فضای مجازی و سایر حوزه‌ها به بهترین شکل ممکن در پیشبرد اهداف استان پیرامون حوزه اجتماعی فرهنگی باید بهره گرفته شود.

به گفته وی طبق فرمایش رهبر انقلاب در بحث کار اجتماعی فرهنگی، محور اساسی نیروی انسانی ماهر حائز اهمیت است که این افراد باید شناسایی و از نظرات آنها در این کارگروه‌ها استفاده شود.

انتهای پیام
captcha