جهادگران عرصه تبیین در دهه فجر با همه توان تلاش کنند
کد خبر: 4117046
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

جهادگران عرصه تبیین در دهه فجر با همه توان تلاش کنند

امام‌جمعه چهاربرج گفت: جهادگران عرصه تبیین و روشنگری باید با همه توان خود تلاش کنند و درراستای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی با جدیت بکوشند.

جهادگران عرصه تبیین در دهه فجر با همه توان تلاش کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام اصغر جلالی، امام‌جمعه چهاربرج، امروز 4 بهمن در جلسه هم‌اندیشی برنامه‌های دهه‌فجر که در سالن جلسات فرمانداری میاندوآب برگزار شد، گفت: جهادگران عرصه تبیین، هادیان سیاسی، روحانیون، فعالان مذهبی و ... باید در زمینه تبیین طی دهه مبارک فجر با همه توان خود تلاش کنند و با جدیت درراستای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بکوشند.

وی با بیان اینکه، امروزه گام برداشتن در زمینه تبیین، روشنگری و بصیرت‌افزایی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، ادامه داد: با توجه به شرایط و نیاز جامعه، باید برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال؛ پرشور، باشکوه‌ و غنی‌تر از همیشه برگزار شود.

امام‌جمعه چهاربرج با بیان اینکه دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، افزود: دستاوردها را باید برای نسل جدید به ویژه در این ایام انتقال دهیم، تا آنها نیز راه پدران و مادران خود را دنبال کنند.

وی بر لزوم تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف تاکید کرد و بیان داشت: باید برای برگزاری برنامه‌هایی مناسب با ذائقه نسل جوان اهتمام شود، تا اینکه با صبر، حوصله و دقت بیشتر در محافل حضور پیدا کنند.

حجت‌الاسلام جلالی بر لزوم محور قرار دادن جهاد تبیین در برنامه‌‌های دهه فجر تاکید کرد و افزود: سخنرانان، مادحین و ... باید چنانچه از فن بیان خوب برخوردار هستند، همچنین از دستاوردها و موفقیت‌های نظام اطلاعات کافی دارند، پشت تریبون قرار بگیرند.

انتهای پیام
captcha