انتشار فراخوان جشنواره «کارتون و کاریکاتور فجر» در کردستان
کد خبر: 4117136
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

انتشار فراخوان جشنواره «کارتون و کاریکاتور فجر» در کردستان

ششمین جشنواره سراسری «کارتون و کاریکاتور فجر» همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی به همت انجمن کارتون و کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان برگزار می‌شود.

علی‌عباس داودنیا، رئیس سازمان بسیج هنرمندان کردستان

به گزارش ایکنا، علی‌عباس داودنیا، رئیس سازمان بسیج هنرمندان کردستان، امروز، پنجم دی‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: کارتون و کاریکاتور یک هنر جهانی بوده و با بهره‌گیری از این هنر جهانی می‌توان آثاری منطبق با ارزش‌های جامعه اسلامی‌مان خلق کرد.

وی افزود: انجمن کارتون و کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان برای ششمین سال متوالی و با استفاده از ظرفیت نخبگان هنر کارتون و کاریکاتور استان جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور ویژه ایام دهه فجر را برگزار می‌کند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کردستان بیان کرد: اتحاد ملی و خودکفایی، اقتصاد دانش بنیان و توسعه علمی، جاهلیت مدرن و حقوق بشر آمریکایی، استکبارستیزی و جهاد همه جانبه، جبهه مقاومت و اتحاد آزادی‌خواهان دنیا در برابر جبهه استکبار، انقلاب اسلامی و تمدن‌سازی جهانی، مکتب حاج قاسم سلیمانی و خودباوری جوانان مسلمان، جوانی جمعیت و خانواده و نقش‌آفرینی بانوان ایرانی در عرصه‌های مختلف اجتماعی از جمله محورهای این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه هر شرکت‌کننده می‌تواند در هر بخش حداکثر ۶ اثر ارسال کند، گفت: مهلت ارسال آثار به هیچ عنوان قابل تمدید نبوده و از هنرمندان تقاضا می‌شود در مهلت ذکر شده نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

داودنیا اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ بهمن‌ماه جاری خواهد و تاریخ داوری آثار ۱۶ همین ماه بوده و تاریخ اعلام نتایج و برپایی نمایشگاه نیز ۱۷ بهمن ماه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست کشور می‌توانند آثار خود را از طریق نشانی(kurdewaricartoon@gmail.com ) ارسال کنند، یادآور شد: هنرمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر از فراخوان این جشنواره با شماره تماس ۰۸۷۳۳۲۹۱۱۷۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha