طرح «محله اسلامی» در سرخنکلاته اجرا می‌شود
کد خبر: 4117473
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷

طرح «محله اسلامی» در سرخنکلاته اجرا می‌شود

جلسه پیگیری اجرای طرح «محله اسلامی» با حضور امام جمعه بخش بهاران، سرپرست بخشداری و رئیس شورای بخش و فرمانده حوزه مقاومت الغدیر امروز، ۶ بهمن در مسجد امام حسن(ع) سرخنکلاته برگزار شد.

جلسه اجرای طرح محله اسلامی با حضور حجا الاسلام رضازاده در سرخنکلاته

به گزارش ایکنا از گلستان، جلسه پیگیری اجرای طرح «محله اسلامی» با حضور امام جمعه بخش بهاران، سرپرست بخشداری و رئیس شورای بخش و فرمانده حوزه مقاومت الغدیر امروز، ۶ بهمن در مسجد امام حسن(ع) سرخنکلاته برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضازاده امام جمعه بخش بهاران گفت: طرح محله اسلامی یک نظریه‌پردازی است و می‌خواهیم آن را به مرحله اجرا در بیاوریم، زمانی‌ که به مرحله اجرا درآمد، نقدها و پیشنهادات در راستای اجرای بهتر آن را می‌پذیریم، باید تمامی نیازهای جامعه در مساجد برطرف شود.

امام جمعه بخش بهاران افزود: در طرح «محله اسلامی» تلاش می‌شود محله‌ای سالم، بانشاط، امن‌وایمن و فاقد آسیب‌های اجتماعی را محقق کند؛ ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و بصیرت‌افزایی از دستاوردهای این طرح مسجدی است.

حجت‌الاسلام رضازاده گفت: طرح محله اسلامی دارای جزئیات فراوان است و تنها نباید به کلیات اکتفا کرد، باید به سوالات در این حوزه به‌صورت دقیق پاسخ داده شود.

امام جمعه بخش بهاران اصل محوریت اجرای طرح محله اسلامی را ایجاد تحول و تغییر اساسی در شیوه‌ها و روش‌های تربیتی اجتماع‌محور با نگاه معنوی و ارزشی توصیف کرد و افزود: دشمن امروز بیشترین هجمه را در مسیر تغییر ذائقه جوانان و نوجوانان به کار گرفته تا با استفاده از ابزار فضای مجازی و رسانه‌ها، اندیشه و تفکر جوانان ما را منحرف کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای خنثی کردن این توطئه‌ها باید به راهکارهای درست و منطقی روی بیاوریم تا یک حرکت بنیادین و تحولی با همراهی خانواده‌ها در این بخش شکل بگیرد.

در این جلسه مشکلاتی مانند احداث پل در مسیر مدرسه جهت ایمنی سازی مسیر، اجرای طرح هادی از طرف مسئولین محلی مطرح و توسط مسئولین بخش پاسخ و قول پیگیری داده شد.

 

 

 

انتهای پیام
captcha