ویژه‌نامه الکترونیک ماه رجب منتشر شد
کد خبر: 4117501
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

ویژه‌نامه الکترونیک ماه رجب منتشر شد

ویژه‌نامه الکترونیک ماه رجب المرجب با محتوای متنوع در سایت بلاغ بارگذاری شد.

ویژه‌نامه الکترونیک ماه رجب منتشر شدبه گزارش ایکنا؛ ویژه‌نامه ماه رجب که به صورت الکترونیک در سایت بلاغ بارگذاری شده است، دارای محتوای جذاب و متنوعی است که برخی از عناوین آن شامل مقالات، چندرسانه‌ای، پرسش و پاسخ، احادیث، پیامک، اشعار و نرم‌افزار‌های مناسبتی است.
 
«اعتکاف و آرامش روحی»، «تقویم تبلیغی ماه رجب»، «اعتکاف، اعتصابی در برابر بت‌های درون»، «رجب؛ رودی مافوق تصور در بهشت»، «رجب ماه خودسازی و بهار عارفان است»، «اعتکاف؛ راهی برای انس با خدا»، «اعتکاف دریچه‌ای رو به آسمان»، «شبی که دست‌ها به آسمان نزدیکتر است» و «اعمال زیبای عبادی و نجوا‌های معطر ماه رجب» عناوین برخی از مقالات ویژه این ماه است که دارای محتوای خواندنی هستند. در یکی از مقالات با عنوان «اعتکاف دریچه‌ای رو به آسمان» آمده است: رشد، کمال، بالندگی روحی، عقلی و ایمانی انسان و رسیدن به عالم شهود و ملکوت از آثار اعتکاف است. در اعتکاف، انسان با پی بردن به نکات مثبت و منفی وجودش، با تقویت نقاط مثبت، از ضعف‌های خود می‌کاهد و فرد علاوه بر حفظ معنویات، به هم نوعان خویش هم توجه می‌کند.
 
در بخش احادیث، فضائل ماه رجب در آیینه حدیث و فضیلت ماه رجب در کلام امام هفتم بیان شده است که امام موسی کاظم(ع) در این باره می‌فرماید: «رجب ماه بزرگى است که خداوند در آن پاداش ‌ها را دو چندان کند و گناهان را پاک سازد. هر که روزى از ماه رجب را روزه بدارد، دوزخ به اندازه مسافت صد سال از او دورى گزیند و هر که سه روز از ماه رجب را روزه بدارد بهشت بر او واجب می‌شود.»
 
نرم‌افزار‌های ماه رجب، ماه یگانه شدن با خدا، تنهایی با خدا، فصل خلوت، دانستی‌های اعتکاف و مجموعه اشعار ماه رجب در بخش نرم‌افزار معرفی شده است که علاقه‌مندان می‌توانند آن‌ها را در گوشی همراه و یا دستگاه‌های دیگر الکترونیک نصب کنند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند ویژه‌نامه ماه رجب را از اینجا ببینند.
انتهای پیام
captcha