افتتاح نمایشگاه تجسمی فجر «پیشانگای شیواز» در سنندج
کد خبر: 4117935
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

افتتاح نمایشگاه تجسمی فجر «پیشانگای شیواز» در سنندج

نمایشگاه تجسمی فجر با عنوان «پیشانگای شیواز» با حضور مدیرکل ارشاد کردستان و جمعی از هنرمندان و اصحاب فرهنگ دیروز، هشتم بهمن‌ در گالری سوره سینما بهمن سنندج افتتاح شد.

نمایشگاه پیشانگای شیواز در سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان ،دیروز، هشتم بهمن‌ماه در مراسم افتتاح نمایشگاه «پیشانگای شیواز» با اشاره به اینکه این نمایشگاه از سلسله برنامه‌های پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بوده است، گفت: پانزدهمین جشنواره‌ هنرهای تجسمی فجر به همت اداره‌ کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مؤسسه‌ توسعه‌ هنرهای تجسمی معاصر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و با حضور هنرمندان، دانشگاهیان، پژوهشگران، مراكز و مؤسسات هنری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع «پانزدهمین جشنواره‌ هنرهای تجسمی فجر» آزاد بوده است، افزود: هنر خلاق، وحدت‌بخش، امیدآفرین، هویتمند در قالب «هنرمتعالی برای مردم» رویکرد این دوره از جشنواره بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به ارسال ۵۵ اثر از ۱۸ هنرمند به دبیرخانه این نمایشگاه، بیان کرد: در نهایت ۲۸ اثر از ۱۲ هنرمند عرصه هنرهای تجسمی از سراسر استان در این نمایشگاه پذیرفته شدند.

وی در پایان یادآور شد: این نمایشگاه تا تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ لغایت ۱۹ در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج به روی علاقه‌مندان باز است.

انتهای پیام
captcha