راه‌اندازی پویش «نذر خون» در کردستان
کد خبر: 4118081
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

راه‌اندازی پویش «نذر خون» در کردستان

مسئول امور بانوان اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان از راه‌اندازی پویش «نذر خون» با حضور مؤسسات قرآنی، کانون‌های فرهنگی و خانه‌‌های قرآن کردستان در دهه فجر خبر داد.

نشست کمیته زنان و خانواده دهه فجر استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، ئالا شهسواری، مسئول امور بانوان اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان در نشست کمیته زنان و خانواده دهه فجر استان کردستان که امروز، 9 بهمن‌ در اداره تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور زنان در صحنه‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کاملاً مشهود و معلوم است و زنان، نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی ایفا کردند، بلکه در تثبیت نظام جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی حرف اول را می‌زنند.

وی با اشاره به تأثیرگذاری ارائه مطالب در این ایام افزود: مفاهیم دینی باید در قالب‌های زیبا برای مردم بیان شود تا بتوان تأثیرگذاری بیشتر این مفاهیم انسان‌ساز را در سطح جامعه شاهد باشیم.

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: برگزاری برنامه‌های دهه فجر از سوی اداره تبلیغات اسلامی در سطح استان کردستان برای عموم مردم، نشست تخصصی نقش زنان و تحقق نهضت انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم جشن تکلیف مدارس و محلات به‌عنوان «جشن فرشته‌ها» در طول دهه فجر، تجلیل از بانوان فعال فرهنگی، اعزام مبلغات تخصصی با همکاری حوزه علمیه به شهرستان‌های استان و برگزاری محافل انس با قرآن از جمله برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

وی افزود: با توجه به اینکه هرسال پویش «نذر خون» در شهرستان سقز توسط مؤسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی و خانه‌ قرآن صورت می‌گیرد امسال این پویش به صورت استانی برگزار خواهد شد.

افسانه زاله، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان در ادامه این نشست گفت: با توجه به فرا رسیدن دهه فجر باید دستاوردهای جمهوری اسلامی را به خوبی تبیین کنیم و با مشارکت قشر بانوان در برنامه‌های اجرایی تلاش کنیم.

وی به وظایف دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: فراهم‌ کردن حضور بانوان در مراسم، تدوین نقش زنان و جایگاه آنان در پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردهای علمی زنان، بهره‌مندی از تشکل‌های دولتی و غیر دولتی در برنامه‌های خانواده و تدوین و اجرای برنامه‌های مناسب در حوزه زنان و خانواده از اولویت برنامه‌های برگزار شده در این ایام است.

یادآور می‌شود؛ در ادامه هر یک از مشاوران بانوان ادارات به بیان برنامه‌های برگزاری در سطح استان در ایام الله دهه فجر پرداختند و مصوب شد که برنامه‌ جشن بزرگ انقلاب با حضور تمامی ادارات برای عموم در یک مکان مشخص برگزار شود.

انتهای پیام
captcha