اجرای ۱۵۰۰ برنامه توسط کمیته مساجد در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4118148
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰

اجرای ۱۵۰۰ برنامه توسط کمیته مساجد در خراسان‌جنوبی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی گفت: ۱۵۰۰ برنامه در ایام الله دهه فجر توسط کمیته مساجد اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام علی محقی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام علی محقی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی، امروز ۹ بهمن ماه در نشست خبری ستاد دهه فجر خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در کمیته مساجد ستاد دهه فجر ۱۵۰۰ برنامه در ایام الله دهه فجر اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر جشنواره فجر انقلاب بچه‌های مسجد را در خراسان‌جنوبی برگزار خواهیم کرد، افزود: این جشنواره در بخش های مختلفی چون سهم من، بخش فجرانه، بخش پلاکارد نویسی، بخش مترسک سازی، بخش مسابقه کتابخوانی و بخش حرف حساب برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی بیان کرد: در بخش فجرانه برنامه‌هایی چون آذین بندی محله اجرایی خواهد  شد که در این بخش افرادی که پرشکوه ترین، خلاقانه ترین، نوجوانانه ترین و کم هزینه ترین آذین بندی را داشته باشند، تقدیر می‌شوند.

وی ادامه داد: در بخش سهم من نیز معرفی دستاوردهای انقلاب در قالب یک ویدئوی جذاب و خلاقانه پیگیری می شود و جوایز ویژه‌ای نیز برای این بخش در نظر گرفته شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: در بخش پلاکارد نویسی هم به زیباترین و خلاقانه ترین اثر دست ساز مردمی جوایزی اهدا می شود؛ در بخش حرف حساب نیز محتوای پلاکارد و عکس نوشت و پیام کوتاه کوتاه و شعار برای ۲۲ بهمن پیگیری می‌شود.

محقی گفت: در بخش کتابخوانی مطالعه و مسابقه از رمان «چغک» ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال را برگزار می‌کنیم؛ در بخش مترسک نیز ساخت و نمایش مترسک با نمادهای استکبار را خواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha