مراسم دهه فجر امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود
کد خبر: 4118190
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
رئیس شورای فرهنگی استانداری خراسان‌جنوبی:

مراسم دهه فجر امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود

رئیس شورای فرهنگی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: مراسم دهه فجر امسال باید ویژه تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

جلسه شورای فرهنگی استانداری خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ناصر ناصری، رئیس شورای فرهنگی استانداری خراسان‌جنوبی، امروز ۹ بهمن‌ماه در جلسه شورای فرهنگی استانداری اظهار کرد: جشن های دهه فجر امسال باید رنگ و بوی خاصی داشته باشد و با استفاده از این فرصت، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی در بخش‌های مختلف تبیین شود.

به گفته وی؛ فرمانداران شهرستان های تابعه استان باید در این خصوص  به میدان آمده و به بیان دستاوردهای نظام اسلامی بپردازند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان‌‌جنوبی اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(حفظه الله) درخصوص ایام الله دهه فجر، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما یکی از بزرگترین، عظیم ترین، شگفت انگیزترین و ماندگارترین انقلاب‌های تاریخ دنیاست و سال به سال با آرمان‌های انقلاب نزدیک تر خواهیم شد چرا که روح حاکم بر انقلاب ما دینی و  معنوی است.  

ناصری با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی با سکانداری و هدایت‌های پیامبرگونه امامین انقلاب در راه دستیابی به آرمان ‌های خود پیش می‌رود، اظهار کرد: دهه فجر امسال با دهه‌های فجر سال‌های گذشته متفاوت است چراکه دشمنان داخلی و خارجی با همه توان خود به میدان آمده‌اند تا چهره نظام را تخریب کنند اما در این مدت مردم با صبر مثال زدنی خود، آن را تحمل کرده‌اند. 

به گفته وی؛ در فتنه اخیر دشمن با تمام ابزارهای در اختیار به میدان آمد اما با رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) نافرجام ماند و ختم به خیر شد؛ هدایت‌های مقام عظمای ولایت، حمایت‌های مردم و تلاش‌های صورت گرفته، امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که یک ابرقدرت نظامی نگران صدور صلاح ما به ابرقدرتی دیگر است و این موضوع برای دنیا شگفت انگیز بوده و علت عصبانیت اروپا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز است.

رئیس شورای فرهنگی استانداری خاطرنشان کرد: ما امروز به پایگاه های آمریکا و رژیم صهیونیستی اشراف کامل داریم و این در حالی است که در طول هشت سال دفاع مقدس، دشمن حتی سیم خاردار و قمقمه آب را نیز به ما نمی‌فروخت.

معاون استاندار با ذکر این نکته که ایران اسلامی امروز کشوری بسیار امن است لذا دشمن در اغتشاشات اخیر با ابزار رسانه‌ای در اختیار، قوه تخیل جوانان و نوجوانان ما را به کار گرفته، یادآور شد: اگر چه ملت ما با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی نظام سلطه در مضیقه است اما به فضل الهی این پیچ‌ها را نیز با موفقیت طی خواهد کرد.

ناصری با تأکید بر این که کشور و ملت ما با اقتدار به پیش خواهد رفت، گفت: دلیل همه دشمنی‌ها با نظام اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیشرفت نظام و جا گرفتن قرآن در آن است.

وی، جهاد تبیین، جهاد پیشرفت و جهاد خدمت را بسیار حائز اهمیت خواند و خاطرنشان کرد: در خصوص جهاد تبیین که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری(حفظه الله) است، باید در ایام الله دهه مبارک فجر برنامه‌های مناسبی پیش بینی شود.

به گفته وی؛ جهاد پیشرفت در استان کم برخوردار، کار خوبی است اما اقدامات صورت گرفته در راستای خودکفایی، عدم وابستگی به بیگانه باید برای کارکنان و دانش آموزان تبیین شود. 

یادآور می‌شود؛ برگزاری مراسم ویژه چهلمین روز تدفین شهید گمنام، فضا سازی مناسب، دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه‌های دهه فجر مطرح شد.

انتهای پیام
captcha