امیدآفرینی مهم‌ترین مولفه در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است
کد خبر: 4118919
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستان:

امیدآفرینی مهم‌ترین مولفه در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است

رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستان با اشاره به اینکه امیدآفرینی مهم‌ترین مولفه در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است، گفت: انقلاب اسلامی باعث شده است که فرهنگ غنی ایرانی اسلامی به سراسر جهان صادر شود و امروز باید بیش از قبل خدمات و برکات جمهوری اسلامی را بیان و تبیین کنیم.

حجت الاسلام دیلم رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام نورعلی دیلم، رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستان در نشست نخبگانی  دستاوردهای داخلی و بین‌المللی انقلاب اسلامی که روز گذشته، 11 بهمن در حوزه علمیه امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر و چهل وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: امیدوامید‌آفرینی از مهم‌ترین شاخص‌های دیدگاه رهبر معظم انقلاب است.

رئیس مرکز اسلامی گلستان با بیان‌اینکه، اولین نگاه رهبر معظم انقلاب به رسانه است، افزود: رهبر معظم انقلاب گسترش امید در جامعه را وظیفه رسانه می‌دانند و شما فرهیختگان و نخبگان با سواد رسانه‌ای خود جامعه را مدیریت و فرهنگ‌سازی می‌کنید و به عنوان افسران جنگ نرم، در برابر تهاجم فرهنگی ایستادگی می‌کنید.

حجت‌الاسلام دیلم با تاکید براینکه، نویسندگان و اصحاب قلم معدل وحدت استان را به قلم بالا بیاورند، گفت: امروز به نسل‌های آگاه، هوشیار و فنی نیاز داریم، افرادی که زود باور نباشند و هر چیزی را که دیدند و شنیدند، منتشر نکنند و با پرهیز از جنجال رسانه‌ای در مواجه با مشکلات و پرهیز از بزرگ کردن ضعف‌ها، با پخش اخبار امیدبخش و فراگیر جامعه را به سمت پویایی و امیدآفرینی سوق دهند.

وی با اشاره به اینکه، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌هایشان موضوعات امید و ناامیدی را مطرح، بیان و جواب دادند، گفت: رهبر معظم انقلاب درخصوص موضوع نا‌امیدی نیز می‌فرمایند، ملت نا امید قطعا موفق نخواهند شد ملت نا امید باعث کند‌شدن پیشرفت حرکت کشور خواهند شد. مطرح نشدن دستاوردها، از بین بردن اعتماد به نفس، شکوفا شدن و شکل‌گیری محیط هرج و مرج از مصادیق نا امیدی می‌باشد.

رئیس مرکز اسلامی گلستان با تاکید براینکه، باید معدل وحدت را بالاتر ببریم، تصریح کرد: در کلام مقام معظم رهبری استان گلستان در وحدت و زندگی مسالمت‌آمیز الگو و نمونه است و اجازه ندهیم تریبون‌های تفرقه افکن، معدل وحدت را پایین بیاورند.

حجت‌الاسلام دیلم گفت: در برخی مواقع سکوت معنی ندارد اگر در گوشه‌ای از کشور در تریبون مقدس نمازجمعه به دنبال مشروعیت‌دادن به رژیم منحوس و کودک‌کش اسرائیل هستند، سکوت مسلمانان در هرگوشه‌ای از جهان هم که باشد، معنایی ندارد زیرا سکوت، نشانه اعلام رضایت است و اگر اعلام نکنیم، یعنی هم‌رزم و هم‌فکر افرادی هستیم که به دنبال عادی‌سازی روابط اسرائیل با کشورهای اسلامی هستند.

وی اظهار کرد: امروز تیره نشان دادن افق کشور برای اظهار نا امیدی، به سبب تبلیغات سوء دشمن است زیرا دشمن پمپاژ ناامیدی دارد و موفقیت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی ایران را کوچک نشان می‌دهد و از آن طرف هم اشتباهات و نواقص احتمالی کوچک را بزرگ نشان می‌دهد.

رئیس مرکز اسلامی گلستان با تاکید براینکه، القای ناامیدی و ناامید کردن مردم از اهداف دشمن است، بیان کرد: در اغتشاشات اخیر به وضوح دیدیم که دشمن ازطریق شبکه‌ای ماهواره‌ای و فضای مجازی به مخاطبین توهین و به راحتی دروغ می‌گوید تا با ایجاد شبهه در دل جوانان آنها را نا امید کند.

حجت‌الاسلام دیلم با اشاره به اینکه دشمن بر روی انقلاب اسلامی تمرکز کرده است، افزود: انقلاب اسلامی باعث شده است که فرهنگ غنی ایرانی اسلامی به سراسر جهان صادر شود و امروز باید بیش از قبل خدمات و برکات جمهوری اسلامی را بیان و تبیین کنیم.

 

انتهای پیام
captcha