رضایت مردم موجب محبوبیت دولتمردان خواهد شد
کد خبر: 4119462
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳

رضایت مردم موجب محبوبیت دولتمردان خواهد شد

امام جمعه موقت سنندج گفت: رضایت مردم از مسئولان موجب محبوبیت دولتمردان و مدیران دستگاه‌های مختلف خواهد شد در این راستا مسئولان با داشتن صداقت، ساده زیستی و خدمت دلسوزانه به مردم جایگاه ارزنده‌تری بین مردم خواهند داشت.

سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 14 بهمن در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج، با اشاره به روایتی از پیامبراکرم (ص) گفت: پیامبراسلام(ص) می‌فرماید: «قبل از اینکه از دنیا بروید، از گناهان توبه کنید و رضایت پروردگار را بدست آورید، چراکه خداوند توبه‌پذیر و مهربان است و خیر و برکت را شامل فرد توبه‌کننده و خانواده‌اش می‌کند».

وی با تأکید بر اینکه مسلمانان باید با ذکر و یاد خدا ارتباط معنوی خود را با پرورگار حفظ کنند، افزود: تعجیل در انجام کار نیک و ترک محرمات از دیگر توصیه‌های پیامبر(ص) به مسلمانان است.

امام جمعه موقت سنندج، صدقه و کمک به نیازمندان را زمینه‌ساز افزایش رزق و روزی دانست و بیان کرد: همه ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم همواره به فکر اقشار ضعیف جامعه باشیم و به صورت مخفیانه و آشکار آن‌ها را مورد حمایت قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال و پیامبر اکرم(ص) خدمت به مردم را همواره مورد تأکید قرار داده است، افزود: مسئولان باید با تمام توان خود در راستای خدمت‌گزاری و رفع مشکلات مردم گام بردارند.

ماموستا حسینی گفت: رضایت مردم از مسئولان موجب محبوبیت دولتمردان و مدیران دستگاه‌های مختلف خواهد شد در این راستا مسئولان با داشتن صداقت، ساده زیستی و خدمت دلسوزانه به مردم جایگاه ارزنده‌تری بین مردم خواهند داشت.

وی با تقدیر از خدمات شرکت گاز به مردم و همکاری ادارات برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، یادآور شد: تلاش و خدمات شبانه‌روزی پرسنل شهرداری سنندج در بارش‌های اخیر و برفروبی معابر و کوچه‌ و خیابان‌ها نیز قابل تقدیر است و شهرداری همچنان باید برای خدمت به مردم آمادگی کامل داشته باشند.

انتهای پیام
captcha