سه کرسی تلاوت قرآن در سطح شهرستان سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 4119607
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

سه کرسی تلاوت قرآن در سطح شهرستان سنندج برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج از برگزاری سه کرسی تلاوت در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در سطح بقاع متبرکه سنندج خبر داد.

آرمان شریفی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج

آرمان شریفی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج برنامه‌های متنوعی را در سطح بقاع متبرکه و مساجد این شهرستان برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی شهدا و ایثارگران در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی افزود: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج غبارروبی مزار شهدا را برگزار کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج از برگزاری سه کرسی تلاوت در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در سطح بقاع متبرکه سنندج خبر داد و بیان کرد: مساجد باید بستری برای ترویج و نشر قرآن از قرائت، فهم و تفسیر و تدبر در آیات قرآن باشند که در این راستا کرسی های تلاوت قرآن باید اجرا شوند.

وی برگزاری مسابقات قرآن کریم محله محور در امامزاده پیر محمد(ع) سنندج خبر داد و افزود: دو محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی و قاریان استانی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

شریفی به کمک نیازمندان در راستای اجرای نیت واقفان خیراندیش در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: در ایام دهه مبارک فجر 100 بسته معیشتی به نیازمندان اعطا خواهد شد.

وی به برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بقاع شاخص اشاره و اظهار کرد: نشست بصیرتی با موضوع «جهاد تبیین» در این ایام در سطح شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج از برگزاری نمایشگاه ایران قوی در بعضی از مساجد و بقاع متبرکه، نصب بنر و تبلیغات محیطی، نصب پرچم دراداره و بقاع متبرکه و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه‌های این اداره در ایام دهه فجر ذکر کرد.

انتهای پیام
captcha