لزوم حفظ وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب در استان کردستان
کد خبر: 4119611
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

لزوم حفظ وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب در استان کردستان

استاندار کردستان بر لزوم حفظ وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب در استان تأکید کرد و گفت: هر کسی در راستای تفرقه مذهبی، قومی و سیاسی گام بردارد به کشور و مردم خیانت کرده است، چراکه وفاق مقدمه توفیق و برادری مقدمه پیروزی است.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان امروز، 15 بهمن‌ماه در آیین گرامیداشت ولادت حضرت‌ علی(ع) و روز پدر در بیجار، با تبریک سالروز ولادت با سعادت امام علی(ع) اظهار کرد: بخش تولید و اشتغال به عنوان عوامل تحول اقتصادی در استان کردستان باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی افزود: در این راستا ستاد استانی تسهیل رفع موانع تولید در استان تشکیل شد و طرح‌های اقتصادی و تولیدی بیجار به عنوان اولویت و سپس دیگر شهرستان‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه انسجام مناسبی بین دستگاه‌ها، مدیران و نمایندگان مجلس در استان وجود دارد، بیان کرد: آنچه که در استان قابل حل باشد، انجام خواهد شد و اگر نیاز به تصمیم ملی باشد، آن را شخصا پیگیری خواهم کرد.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت به استان گفت: رئیس جمهور در کمتر از پنج ماه ۲ بار به کردستان سفر کرد که این نشان از توجه ویژه وی به استان دارد، پس باید از این توجه و موقعیت به خوبی استفاده کرد.

زارعی کوشا افزود: دشمن در وقایع اخیر، تلاش کرد کردستان را بحران‌زده نشان دهد و داستانی برای کشور ایجاد کند اما با بصیرت مردم، پوزه دشمن به خاک مالیده شد.

وی بر لزوم حفظ وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب در استان تأکید کرد و ادامه داد: هر کسی در راستای تفرقه مذهبی، قومی و سیاسی گام بردارد به کشور و مردم خیانت کرده است، چراکه وفاق مقدمه توفیق و برادری مقدمه پیروزی است.

استاندار کردستان گفت: رسالت بزرگ ما در این دوره، توجه بیشتر به شهرستان بیجار است، شهرستانی که به رغم ظرفیت‌ها و قدمت زیاد، عقب‌ماندگی‌هایی دارد.

وی مردم شهرستان بیجار را انقلابی و افتخارآفرین در همه عرصه‌ها توصیف کرد و یادآور شد: فرزندان این دیار پرچم عزت و افتخار کردستان را همواره به اهتزاز درآورده‌اند و جزو مفاخر کشور هستند.

انتهای پیام
captcha