برگزاری محفل انس با قرآن در دانشگاه فرهنگیان
کد خبر: 4119779
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

برگزاری محفل انس با قرآن در دانشگاه فرهنگیان

محفل انس با قرآن در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان با حضور قاری بین‌المللی کشورمان برگزار و در این محفل از اولین اجرای گروه تواشیح دانشجومعلمان نیز رونمایی می‌شود.

برگزاری محفل انس با قرآن در دانشگاه فرهنگیان؛ رونمایی از اولین اجرای گروه تواشیح

به گزارش ایکنا، دانشگاه فرهنگیان همزمان با ایام‌الله دهه مبارکه فجر محفل انس با قرآن را با حضور قاری بین‌المللی کشور، گروه تواشیح و ... برگزار می‌کند.

بر همین اساس در این محفل نورانی که سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود،‌ حامد شاکرنژاد، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید خواهد پرداخت.

در این محفل همچنین شاهد اولین اجرای گروه تواشیح دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و نیز اجرای سرود «همقدم تا قله‌ها» که با محوریت معلم آینده تهیه شده است، خواهیم بود.

تجلیل از دانشجومعلمانی که در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن موفق به کسب رتبه شده‌اند، بخش دیگری از برنامه‌های این محفل نورانی خواهد بود.

یادآور می‌شود در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم زهرا عباسی حافظ قرآن کریم و دانشجومعلم مرکز شهید باهنر تهران و محمد زاهدی دانشجومعلم پردیس شهید مفتح شهرری در مسابقات رتبه چهارم را به دست آوردند.

انتهای پیام
captcha