برپایی نمایشگاه «خاک عاشقی» در سریش‌آباد
کد خبر: 4119842
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

برپایی نمایشگاه «خاک عاشقی» در سریش‌آباد

نمایشگاه «خاک عاشقی» به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد جامع سریش‌آباد برپا شد.

نمایشگاه خاک عاشقی

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مصطفی اسفندیاری، مدیر اجرایی نمایشگاه «خاک عاشقی» امروز، 16 بهمن‌ در حاشیه برپایی این نمایشگاه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: این نمایشگاه در واقع سیری در تاریخ ایران از دوران صفویه تاکنون بوده که در فضای دو هزار مترمربعی در زیر زمین مسجد جامع سریش‌آباد برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر و حاصل فرایند سه ماه مطالعه محتوای و یک ماه کار شبانه‌روزی و سخت‌افزاری ۴۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد شهر سریش‌آباد می‌باشد.

مدیر اجرایی نمایشگاه «خاک عاشقی» با اشاره به غرفه‌های این نمایشگاه بیان کرد کرد: این نمایشگاه دارای غرفه‌هایی از دوران صفویه، قاجاریه، پهلوی، انقلاب اسلامی، دستاوردهای چهل و چهار ساله جمهوری اسلامی، دستاوردهای یک سال گذشته جمهوری اسلامی، دفاع مقدس، کافه گفتگو با حضور مبلغان جهاد تبیین، غرفه کودک، غرفه عکاسی با وسایل جنگی ویژه کودکان و نوجوانان، تمثال مبارک و قبر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی با اشاره به استقبال پرشور همشهریان از این نمایشگاه افزود: یکی از برنامه‌های این نمایشگاه عکسی از کودکان و نوجوانان در غرفه دفاع مقدس و چاپ آن و هدیه به نوجوانان خواهد بود.

یادآور می‌شود؛ نمایشگاه خاک عاشقی تا ۲۲ بهمن‌ به مدت 10 روز در دو نوبت صبح و عصر پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha