۲۰۰۰ معتکف در مراسم اعتکاف کردستان شرکت کردند
کد خبر: 4119868
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

۲۰۰۰ معتکف در مراسم اعتکاف کردستان شرکت کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از شرکت دو هزار معتکف در مراسم اعتکاف امسال در استان خبر داد و گفت: این مراسم در ۱۶ مسجد کردستان برگزار می‌شود.

مراسم اعتکافحجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: آیین معنوی اعتکاف امسال در ۱۶ مسجد استان کردستان در حال برگزاری است و مورد استقبال معتکفان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه امسال دو هزار نفر کردستانی در استان معتکف شدند، افزود: جوانان و نوجوانان کردستانی امسال از مراسم اعتکاف استقبال خوبی داشته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه کوچکترین معتکف کردستانی 10 سال و مسن‌ترین معتکف کردستانی 75 سال سن دارند، بیان کرد: مراسم معنوی اعتکاف از 13 رجب‌المرجب در مساجد شهرهای یاد شده آغاز و تا 15 رجب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شعار اعتکاف امسال «اعتکاف تجلی اخلاق و معنویت» است، افزود: این مراسم معنوی در چهار شهرستان قروه، بیجار، سنندج و کامیاران در سطح استان در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: در ایام اعتکاف علاوه بر مجالس و مراسم‌های معنوی ویژه ماه رجب و دهه فجر جلسات بصیرت‌افزایی، آموزش اعتکاف برای نوجوانان (اعتکاف اولیه) صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha