میزبانی آستان عبدالعظیم(ع) از اختتامیه مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)
کد خبر: 4119918
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰

میزبانی آستان عبدالعظیم(ع) از اختتامیه مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)

شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌(ع) جمعه، 21 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌(ع)به گزارش ایکنا، آیین اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌(ع)، جمعه، 21 بهمن‌ماه از ساعت 15:30 در تالار شیخ صدوق آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: 


این مراسم با سخنرانی عباس سلیمی، خادم‌القرآن و همچنین گزارشی از روند برگزاری مسابقات توسط محمد انصاری، مؤسس و مدیرعامل دارالقرآن امام علی(ع) و نیز با دعوت و تلاوت قاریان بین‌المللی کشورمان و تجلیل از برگزیدگان و رتبه‌های برتر رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء و ۲۰ جزء و حفظ کل و مفاهیم در دو مقطع سنی پایین و بالای ۱۸ سال همراه خواهد بود.

ثبت‌نام شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) از پنجم تا هشتم آبان‌ماه از طریق سامانه دارالقرآن به نشانی www.dqimamali.com انجام شد. همچنین این مسابقات در مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی به صورت ارسال فایل‌ها، برخط و آنلاین قضاوت و داوری شد.

یادآور می‌شود، مقرر بود بنابر اعلام ستاد برگزاری این دوره از مسابقات، مرحله نهایی به جز رشته مفاهیم، به صورت حضوری برگزار شود که به دلیل برودت هوا و مشکل تردد، این مرحله نیز به صورت ضبط آنلاین تلاوت‌ها برگزار شد و در ادامه، آثار در دهه دوم بهمن‌ماه داوری شدند.

انتهای پیام
captcha