تشدید دشمنی استکبار جهانی با ایران نشان‌دهنده پویایی انقلاب است
کد خبر: 4120224
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

تشدید دشمنی استکبار جهانی با ایران نشان‌دهنده پویایی انقلاب است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: تشدید دشمنی استکبار جهانی با ایران نشان‌دهنده پویایی انقلاب است، پس باید علل و عوامل این دشمنی‌ها برای نسل جدید بیان شود.

تشدید دشمنی استکبار جهانی با ایران نشان‌دهنده پویایی انقلاب استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام غلامحیدر جهانبان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ، امروز ۱۷ بهمن ماه در نشست روشنگری جهاد تبیین که در محل سالن جلسات مرکز بهداشت این شهرستان برگزار شد، دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: ۴۴سال از عمر باشکوه انقلاب اسلامی می‌گذرد؛ در این سال‌ها دستاوردها و خدماتی بسیاری صورت گرفته که ضروری است، هریک از اقشار جامعه این دستاوردها را به خوبی تبیین کنند.

وی با تاکید بر این‌که اگر دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب به نمایش گذاشته شود، نتایج بسیار خوبی به دنبال خواهد داشت، ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی روز به روز پیشرفت می‌کند، در سایه اراده مردم در تحقق آرمان‌های انقلاب با رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همچنان با اقتدار به حیات طیبه خویش ادامه می‌دهد، تصریح کرد: تشدید دشمنی‌های غرب با ملت شریف ایران نشانه سرزندگی و پویایی انقلاب اسلامی است، پس باید علل و عوامل این دشمنی‌ها با انقلاب برای نسل جوان بیان شود.

حجت‌الاسلام جهانبان با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای تبیین هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: در مقطع کنونی بیان موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای جوانان و نوجوانان از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام
captcha