پیروی از حضرت زینب(س) در تبیین واقعیت‌ها ضروری است
کد خبر: 4120229
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸

پیروی از حضرت زینب(س) در تبیین واقعیت‌ها ضروری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ ذوالفقار سپاه با بیان اینکه جهاد تبیین حضرت زینب(س) مصداق بارز جهاد کبیر بود، گفت: حضرت با تبیین اصیل، تبیین دشمن را از بین بردند و وظیفه امروز ما نیز جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام محسن سنجری مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ ذوالفقار

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام محسن سنجری، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ ذوالفقار سپاه، امروز، ۱۷ بهمن‌ماه در ویژه‌برنامه «دوشنبه‌های قرآنی» که در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد، ضمن تسلیت وفات زینب کبری(س) بیان کرد: دشمن در شرایط سختی که در مسجد کوفه ایجاد کرد همه فضا را به نفع خود ترتیب داده بود اما جهاد تبیین حضرت زینب(س) مصداق بارز جهاد کبیر بود. امروز نیز ما با جنگ ترکیبی و شناختی مواجه هستیم.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین و جنگ همه جانبه با دشمن، افزود: دشمنان گمان می‌کردند که انقلاب اسلامی به سرعت شکست می‌خورد اما به زودی تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاد به گونه‌ای که امام راحل آن را انقلاب دوم نامید و در این مدت امام خمینی(ره) فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند ‌بکند» که امروز همه به این امر اذعان دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ ذوالفقار سپاه با بیان اینکه دشمن امروز ولایت فقیه را هدف حمله‌های خود قرار داده است، تصریح کرد: دشمن با تمام توان می‌خواهد ریشه انقلاب را بکند همانگونه که در زمان حضرت زینب(س) نیز اینگونه بود. حضرت با تبیین اصیل تبیین دشمن را از بین بردند و وظیفه امروز ما نیز جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی به حدی فضا را در اختیار می‌گیرد که شناخت دوست و دشمن سخت می‌شود و نمونه تاریخی آن جنگ صفین است، به حوادث اخیر کشور اشاره کشور اشاره کرد و گفت: سکوت بعضی خواص جامعه در این اتفاقات پروژه دشمن بود و دشمن خواص را در مارپیچ سکوت قرار داد. تمام این اتفاقات زمانی رخ داد که جمهوری اسلامی به قدرت تعیین کننده منطقه تبدیل شد و دشمنان و آمریکا با طرح‌های مختلف برای شکست انقلاب و ضعف ایران تلاش کردند.

حجت‌الاسلام سنجری با اشاره به عملیات موفق ایران در عین‌الاسد و بیان اینکه دانش علمی، جهادی و بومی جوانان جمهوری اسلامی سبب موفقیت کشور و شکست دشمن شده، گفت: انقلاب امروز دست پُر است و در عرصه‌های مختلف پیشرفت دارد.

وی اظهار کرد: آشوب‌های اخیر با پشتیبانی ۳۰ کشور انجام شده بود. این توهین‌ها و آشوب‌ها ساده نیست و بر روی آنها کار شده بود. تمام رسانه‌ها را به کار گرفتند تا جمهوری اسلامی را به نقطه پایان برسانند اما جمهوری اسلامی به قدرتی شکست ناپذیر تبدیل شده و غربیان و آمریکا به این قدرت ایران واقف هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ ذوالفقار با بیان اینکه دشمن با شهادت سردار سلیمانی می‌خواست مقاومت را از بین ببرد اما شهادت حاج قاسم این مقاومت را افزایش داد و شهید سلیمانی از سردار سلیمانی قدرتمندتر است، گفت: این عظمت جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام سنجری گفت: دشمنان جنگ ترکیبی را علیه ایران شروع کرده‌اند اما همانگونه که سردار سلیمانی فرمودند « جنگ را شما شروع می‌کنید، پایان جنگ را ما رقم می‌زنیم» به دشمن می‌گوییم پایان جنگ ترکیبی را جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌کند و آنچه پایدار می‌ماند جمهوری اسلامی ایران است.

 

انتهای پیام
captcha