آغاز اکران فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فجر در کردستان
کد خبر: 4120255
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳

آغاز اکران فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فجر در کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اکران ۲۰ فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کردستان خبر داد.

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان دیروز، 17 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان گفت: یکی از مهم‎‌ترین برنامه‌های هنری دهه مبارک فجر در سراسر کشور اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در مراکز استان همچون مرکز کشور است.

وی افزود: امسال نیز با همکاری سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی حوزه فرهنگ و هنر سطح استان چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر با اکران 20 فیلم سینمایی برگزار می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان بیان کرد: 46 اکران 20 فیلم چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در شهر سنندج و در دو سالن شماره یک و شماره دو پردیس سینمایی بهمن میزبان علاقمندان خواهد بود.

وی با اشاره به سانس‌های اکران فیلم‌های این دوره افزود: هر روز 6 اکران در سالن‌های شماره یک و دو پردیس سینمایی بهمن سنندج از ساعت 15 شروع و آخرین سانس ساعت 20/30 می‌باشد.

دریایی از تدابیر اندیشیده شده برای خرید الکترونیکی بلیط جشنواره جهت رفاه حال علاقمندان به تماشای فیلم‌های سینمایی این دوره جشنواره یادآور شد: سامانه‌های الکترونیک و برخط خرید بلیط از ساعت 18 عصر، 16بهمن‌ماه باز خواهند شد، این سامانه‌های، سامانه گیشه هفت (gisheh7.ir)، سامانه آی‌تیکت (iticket.ir) و سامانه ایران‌تیک (irantic.com) است.

انتهای پیام
captcha