ضرورت بهره‌مندی از گفتمان خودباوری برای حفظ انقلاب اسلامی
کد خبر: 4120439
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

ضرورت بهره‌مندی از گفتمان خودباوری برای حفظ انقلاب اسلامی

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان با بیان اینکه مشکل دشمن امروز موفقیت ایران اسلامی است، گفت: برای حفظ آینده انقلاب باید از گفتمان خودباوری بهره‌مند شد.

مهدی رمضانی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان، امروز، ۱۸ بهمن در جشن چهل‌و‌چهارمین ‌سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در دانشگاه کردستان برگزار شد، گفت: دانشگاه مکانی پرسش محور است و باید پرسید که چرا پس از گذشت چهل و چهار سال هنوز ۲۲ بهمن به عنوان سالروز پیروزی انقلاب گرامی داشته می‌شود که پاسخ به این پرسش وقت و همایش‌های تخصصی زیاد را می‌طلبد.

وی با اشاره به تحلیلی از وضعیت کنونی ایران با قبل از انقلاب افزود: ایران در زمان طاغوت، ناکارآمد بوده و در شاخص‌های مختلف علمی، اجتماعی و اقتصادی وضعیت نامناسبی داشته است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان وضعیت کنونی اقتصادی کشور را نامناسب ذکر و بیان کرد: این در حالی است که انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد قابل قیاس با دوره پهلوی نیست و باقوت و افزایش تولید باید کوشید این وضعیت را ساماندهی کرد و به قله رسید.

وی با بیان اینکه دغدغه دشمن خشکاندن امید بین جامعه و به ویژه جوانان است، افزود: براساس بیانات مقام معظم رهبری باید کوشید که امید را به صورت واقعی و براساس موفقیت‌های جامعه میان جوانان تقویت کرد.

رمضانی گفت: نرخ سوادآموزی در دوره پهلوی در استان کردستان، حدود ۳۷ درصد بوده و اکنون در حال نزدیک شدن به ۱۰۰ درصد است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی تا دهه هفتاد به دلیل درگیر بودن با مسائل امنیتی و مبارزه با دشمن نتواسته حکومت‌داری کند، اما اکنون در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه علمی، برترین رتبه‌ها را در جهان به خود اختصاص داده و فاصله کمی با کشورهای توسعه یافته دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان پیشرفت‌های حوزه سیاسی و نظامی را بی‌نظیر ذکر کرد و گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار بوده و هیچ وابستگی نداشته و با عزتمندی کلیت این جغرافیا را از تعرض بیگانگان مصون نگه داشته است.

وی با اشاره به اینکه مشکل دشمن امروز موفقیت ایران اسلامی است، گفت: در این راستا با تهاجم رسانه‌ای در صدد ضربه زدن به جوانان این مرز و بوم است.

رمضانی هوشمندی جوانان را امری ضروری ذکر کرد و یادآور شد: برای حفظ آینده انقلاب اسلامی باید با بهره‌گیری از گفتمان خودباوری، ادامه مسیر انقلاب اسلامی را پیمود.

انتهای پیام
captcha