دستاوردهای انقلاب نقطه ثقل برنامه‎‌های دهه فجر قرار گیرد
کد خبر: 4120509
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

دستاوردهای انقلاب نقطه ثقل برنامه‎‌های دهه فجر قرار گیرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در جشن‌های دهه فجر با شیوه خلاقانه و ابتکاری تبیین شود، به‌طوری که موفقیت‌ها باید نقطه ثقل قرار گیرد.

دستاوردهای انقلاب نقطه ثقل برنامه‎‌های دهه فجر قرار گیردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام غلام‌حیدر جهانبان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ، امروز 18 بهمن در نشست روشنگری جهاد تبیین که در محل پایگاه الزهرا(س) روستای احمدآباد برگزار شد، گفت: ایام‌الله دهه فجر بهترین و مناسب‌ترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین مردم و به‌خصوص نسل جوان است.

وی با اشاره به جشن‌هایی که در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، اظهار کرد: جشن‌های انقلاب باید بازتاب‌دهنده ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده، امیدآفرین، همراه با شور و نشاط اجتماعی بوده و نمایشگر انسجام، وحدت، یکپارچگی و غیرت ملی باشد.

حجت‌الاسلام جهانبان افزود: ما باید از این فرصت برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت «بیانیه گام دوم انقلاب» استفاده کرده، سپس خدمات، دستاوردها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را با شیوه‌ای خلاقانه، ابتکاری و هنرمندانه تبیین کنیم.

جهانبان یادآور شد: همچنین پاسخگویی به سوالات و شبهاتی که دشمنان روزانه در ذهن جوانان و جامعه ما ایجاد می‌کنند، یک ضرورت است.

انتهای پیام
captcha