افتتاح دفتر نماینده مردم مجلس خبرگان رهبری کردستان در سنندج
کد خبر: 4120556
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶

افتتاح دفتر نماینده مردم مجلس خبرگان رهبری کردستان در سنندج

دفتر نماینده مردم مجلس خبرگان رهبری کردستان و امام جمعه سنندج به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر دیروز، 17 بهمن‌ماه در این شهر افتتاح شد.

افتتاح دفتر امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه رد استان کردستان دیروز، 17 بهمن‌ماه در مراسم افتتاح دفتر جدید امام جمعه سنندج، اظهار کرد: خدمت به مردم افتخار برای مسئولان بوده و ایجاد بسترهای لازم در راستای تسهیل خدمات رسانی اقدام ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم افتخار برای مسئولان بوده و ایجاد بسترهای لازم در راستای تسهیل خدمات رسانی اقدام ارزشمند است، افزود: ایجاد ظرفیتی به عنوان دفتر امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری از نیازها و مطالباتی بود که بعد از سال‌ها با پیگیری استانداری و همت شهرداری سنندج عملیاتی شد..

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: این مکان بستری برای خدمات شایسته‌تر به مردم مرکز استان و مراجعه کنندگان دیگر شهرهای استان به ماموستا رستمی به عنوان ملجا باشد.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان هم در این مراسم اظهار کرد: این مجموعه با همت شهردار و مجموعه شهرداری و پیگیری معاون استاندار آماده شده و امروز همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

وی با اعلام اینکه وجود امام جمعه سنندج همیشه مایه خیر و برکت بوده و امیدواریم این برکات در این مجموعه استمرار داشته باشد، افزود: امیدواریم خدا به همه توفیق دهد از فرصتی که نظام برای ما فراهم کرده در راستای خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم بهره بیش از پیش بگیریم.

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج نیز در مراسم افتتاح این دفتر اظهار کرد: تلاش صادقانه در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان با هدف تحقق عدالت اجتماعی اولویت مجموعه شهرداری سنندج است.

وی افزود: در همین راستا از تمام ظرفیت‌ها و امکانات در راستای خدمات رسانی شایسته به شهروندان استفاده می‌ کنیم و خود را موظف به پاسخگوی به مطالبات به حق آنان می‌دانیم.

شهردار سنندج با بیان اینکه ایجاد فضایی مناسب برای دسترسی بیشتر شهروندان و هم استانی‌‌ها به دفتر نماینده مردم استان در خبرگان رهبری و امام جمعه مرکز استان بنا به درخواست استاندار در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار گرفت، افزود: در حد توان نسبت به آماده‌سازی این فضا تلاش شد و خوشبختانه امروز همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر شاهد بهره‌‌برداری از این فضا بودیم.

رشیدی بیان کرد: این فضا در راستای تسهیل خدمات رسانی بیشتر دفتر امام جمعه به مردم شهر مهیا شده است.

ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج نیز در مراسم افتتاح این دفتر اظهار کرد: شهردار سنندج طی یک سال و چند ماه گذشته توانسته در حوزه‌های مختلف رضایتمندی خوبی را در بین شهروندان فراهم کند.

وی با بیان اینکه خدمات ارزشمندی به ویژه در قالب ستاد برفروبی توسط مجموعه شهرداری انجام گرفته است، گفت: خدمات پرسنل خدوم شهرداری در حوزه برفروبی و تنظیف شهر بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه ما قبل از پیروزی انقلاب از تعداد انکشت شمار پزشکان و متخصصین بهره‌ مند بودیم، گفت: امروز ایران به لحاظ پزشکی و علمی به اوج قدرت و قله‌ های بلند پیشرفت و سعادت رسیده است.

وی با تأکید براینکه شکر نعمت براساس آیات قرآن نعمت را زیاد می‌کند، افزود: باید در برابر تمام نعمت‌های الهی به ویژه نعمت بزرگ انقلاب که دستاوردهای عظیمی را برای ملت ما داشته شکرگذار باشیم.

ماموستا رستمی افزود: با پیگیری استاندار و تلاش شهردار سنندج بالاخره مطالبه ما در ایجاد چنین فضایی برای خدمات‌رسانی و پاسخگویی بهتر به مطالبات مردمی فراهم شد و امیدواریم بتوانیم در این بستر بیش از گذشته پاسخگوی مردم عزیز استان باشیم.

وی اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم به ویژه در شرایط فعلی موجب افزایش اعتماد اجتماعی می‌شود مسئولان باید بیش از پیش به این مولفه توجه داشته باشند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه امروز با تلاش جهادی بخش‌های مختلف توطئه بزرگ دشمن را بار دیگر خنثی کردیم، یادآور شد: اگر توانستیم در برابر توطئه بزرگ دشمنان فایق بیایم به برکت وحدت خلل ناپذیری است که در کشور ما وجود دارد.

انتهای پیام
captcha