کرسی «تلاوت و تدبر» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4131045
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

کرسی «تلاوت و تدبر» در کردستان برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری 9 کرسی «تلاوت و تدبر در قرآن» به مناسیت ماه مبارک رمضان در کردستان خبر داد و گفت: این کرسی‌های تلاوت در سطح بقاع متبرک شاخص استان برگزار خواهد شد.

کرسی تلاوت و تدبر در قرآن

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، به برنامه‌های اجرایی تدوین شده برای ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان برای ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی متنوعی را در سطح استان برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به مشارکت با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری محافل جزء خوانی استان کردستان افزود: در کنار این برنامه مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم از ابتدای ماه مبارک رمضان در امامزادگان هاجره خاتون، پیرعمر و امامزاده هاجر و سارا قروه به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری 9 کرسی «تلاوت و تدبر در قرآن» به مناسیت ماه مبارک رمضان در کردستان خبر داد و بیان کرد: این کرسی‌های تلاوت در سطح بقاع متبرک شاخص استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این کرسی‌های تلاوت در سطح شهرستان‌های استان کردستان گفت: از این تعداد کرسی قرآنی سه کرسی در بیجار، سه کرسی در قروه و سه کرسی در سنندج برگزار خواهد شد.

همتی به برگزاری محافل انس با قرآن در دو شب آخر ماه رمضان اشاره کرد و یادآور شد: در این ایام پنج محفل انس با قرآن با حضور قاریان کشوری در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha